Manglende træningsmakker

Du læser en tråd i debat > motion

Manglende træningsmakker
Hej

Jeg har tidligere tabt 30kg, som jeg desværre har taget på igen, men jeg er nu kommet igang med at træne og tælle kalorier igen. Jeg synes nu bare at jeg mangler den træningsmakker jeg havde sidst (hun træner nu et andet sted). De dage, hvor jeg ikke helt på toppen, var hun super god at have, fordi hun altid lige fik mig til at tage "bare 5 min" mere.. Jeg vil gerne høre om nogle her har erfaring med at træne alene og hvordan man i såfald bedst muligt presser sig selv?
14 år21. oktober 2010 kl. 16:44
re: Manglende træningsmakker
Har du mulighed for at tilmelde dig hold?

Det forpligter også og der er en instruktør der holder dig i ørerne ;O)

14 år21. oktober 2010 kl. 16:46
Hvis du mener spinning og sådan nogle hold, så ja det har jeg, men har altid været mere til styrketræning. Hvis du tænker på et slankehold, så nej, det har jeg desværre ikke, da det koster penge og jeg er på SU :-)
14 år21. oktober 2010 kl. 17:02
Jeg kan også tilslutte mig det med at gå på hold, som regel kommer man hurtigt i snak med nogen - og så kan det hjælpe med "vi ses lige imorgen...."
Hvis man har lidt ekstra penge (hvem har det) så er det kanon at købe instruktørtimer. Sådan 10 timer hvor man bliver holdt i ørerne og presset, de giver godt - og når der så er resultater kommer motivationen også..
Held og lykke.
Måske finder du en ny træningsmakker????!!!!
14 år21. oktober 2010 kl. 17:03
Ja der svarede vi lige samtidigt hehe.
Ingen penge!!!
Hvad med styrketræning på hold?? Ved ikke hvilket center du træner i, men pump er SUPER!!
Eller den nye dille Zumba?? Dem i mit center er helt pjattede med det, og taber sig også.
Selv er jeg til spinning og atter spinning, tager styrketræningen selv.
14 år21. oktober 2010 kl. 17:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });