wii spil

Du læser en tråd i debat > motion

wii spil
hej jeg skal have købt mig en wii her til den. 1, for at få noget sjovt motion på den måde :)

er der nogen at jer der kender nogen gode wii spil som man skal være lidt aktive for?
14 år17. oktober 2010 kl. 22:55
re: wii spil
Ikke for at tage modet fra dig og husk vi er jo alle forskellige, men min erfaring er at det ikke bliver til den store motion med en wii. Vi købte en og spillede forskellige spil i starten men min oplevelse er at det er begrænset hvad motion jeg fik vi prøvede step - bowling - tennis - gymanatik men måske vil det virke for dig jeg syntes at det at komme ud og gå - cykle - løbe og evt. motionscenter er bedre .
14 år17. oktober 2010 kl. 23:03
cykle - løbe og evt. motionscenter er desværre ikke noget jeg er i stand til.
så jeg bliver nødt til at lave indendørs ting. og har ikke plads til evt. motionscykler og lign.
14 år17. oktober 2010 kl. 23:31
Jeg kan stærkt anbefale Just Dance...Det er rigtig sjovt og rigtig hårdt hvis man virkelig lever sig ind i det. Der er lige kommet en 2'er hvor man kan samle 'sweat drops'..det er rigtig fedt og rigtig sjovt :D
14 år18. oktober 2010 kl. 00:25
Hvis du kun har Wii sport kan jeg anbefale boxning. Der sveder man plus man får trænet sine arme. Tennis er også ret godt men man bruger mest kun sin højre/venstre arm og ikke så meget andet :)
14 år18. oktober 2010 kl. 09:12
Der er jeg så af stikmodsat holdning. Jeg bruger wii fit plus hver dag - og jeg kan love for at det giver pote. På omkring to uger har jeg tabt 4 kilo, og det er ved at bruge den dagligt i en time.

jeg starter som regel med et kvarters yoga øvelser, så løber jeg i 10 min. og så stepper jeg 20 min. og så slutter jeg af med yoga øvelser.

Det kan gøres for skudt på dagen, så man måske tager yoga og løb om morgenen og step og yoga om aftenen... Det virker i hvert fald for mig.

Go´ træning! :)
14 år18. oktober 2010 kl. 09:22
(Altså stik modtsat til gsk´s holdning om wii)
14 år18. oktober 2010 kl. 09:24
der er også wii aktiv.

den laver forskellige programmer til en del styrke og løb på stedet men sjovt.. jeg var øm i kroppen 3 dagen efter
14 år18. oktober 2010 kl. 11:02
Der er Wii Fitness, og så er der en i vægttab +10, der har skrevet varmt om Wii Biggest looser...
14 år1. november 2010 kl. 22:11
Jep wii biggest loser er et spil baseret på biggest loser fra usa med Gillian Michaels - en meget kendt fitness ekspert.. hun er også med i spillet -animeret selvfølgeligt

Det giver virkelig sved på panden hvis man lever sig ind i det og der er flere forskellige former for træning - og sværheds grader, der er opvarmning, yoga, udstrækning, overkrop, underkrop, hele kroppen og cardio træning... og forskellige udfordringer.. der er madplan med flere hundrede opskrifter, der er tips og ideer til vægttab - man kan fører sin vægt ind i spillet og se sine fremskridt, den fortæller hvor mange kalorier du har forbrændt osv osv et super godt spil, hvis man ikke har mulighed for at træne ude af huset...

men en god gåtur i det fri, i rask tempo femten minutter ud og femten minutter hjem, det er en halv time man kan ligge ind i stedet for en halv time foran fjerneren... og man kan jo bare tage ungerne med i klapvogn, barnevogn, eller i hånden alt efter deres alder - hvis du har nogle.. bare et forslag - men held og lykke med dit projekt.

vh Tanja
14 år6. november 2010 kl. 19:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });