#2 af hemmeligspion (slettet)
Nu skal i hører!
Du læser en tråd i debat > motionhemmeligspion (slettet)
re: Nu skal i hører!
Det bedste råd jeg nogensinde har læst mod den der kan-ikke-tage-mig-sammen følelse er at klæde om til løbetøjet så snart man kommer hjem fra arbejde. Så er der ligesom ikke rigtig nogen undskyldning længere.
Men hvis den indtræder allerede dagen før - så er det måske ikke den rette sportsgren?
Eller også har du for mange andre ting, der stresser og tapper energi?
Men hvis den indtræder allerede dagen før - så er det måske ikke den rette sportsgren?
Eller også har du for mange andre ting, der stresser og tapper energi?
14 år15. oktober 2010 kl. 21:45
bruger slettet
ja altså jeg har en del ridning ved siden af.. det kan godt være svært at få tid til det hele /:
14 år15. oktober 2010 kl. 22:34
Mivsel (slettet)
Jeg kender det godt.
Det bliver til en sur pligt mere end noget man nyder eller ligefrem glæder sig til.
Når man har det sådan yder man heller ikke lige så meget.
Tror hvis jeg var dig at jeg ville prøve at ligge det lidt på hylden og evt. prøve noget andet eller ride lidt mere.
Det bliver til en sur pligt mere end noget man nyder eller ligefrem glæder sig til.
Når man har det sådan yder man heller ikke lige så meget.
Tror hvis jeg var dig at jeg ville prøve at ligge det lidt på hylden og evt. prøve noget andet eller ride lidt mere.
14 år17. oktober 2010 kl. 08:48
Jeg får det ofte skidt og er uoplagt fordi motionen hænger som en grå sky over hovedet, men altid efter jeg har løbet er jeg glad! jeg tænker altid ''YES! det gik
skide godt, du kan jo bare løbe og løbe :-)'' det giver bare overskud og energi. Men selvom jeg ¨får sådan en dejlig følelse bagefter, genere det mig at jeg går og bekymre mig om løberiet... er det noget i kender til og hvad kan jeg gøre for at få det vendt?