Hej Mondanna
jeg vil gerne være din virtuelle løbemakker - da jeg bor i Kbh.
Jeg har et lille forspring - er nemlig startet med at løbe for 1½ måned siden - men da jeg er meget ældre end dig, indhenter du mig hurtigt :-).
Jeg har aldrig i mit liv løbet - ikke siden skolen. Har iøvrigt heller ikke dyrket anden motion. Man siger jo, at der findes en motionsform, der passer til alle. Jeg har altid ment, at det var løgn - der var helt bestemt ingen der passede til mig. Men ok - jeg overgiver mig: måske er det løb. Er i hvert fald blevet vældig bidt af det og løber 4-5 gange om ugen.
Jeg løber på løbebånd i fitnesscenter - i det mindste her vinteren over. Den 30.8. løb/gik jeg de første 5 km. på 42 min. I søndags var jeg nede på 29.52. Jeg kan løbe 2½ km uden at gå - hvor jeg i starten ikke kunne løbe 300 meter :-).
Min målsætning på kort sigt er at kunne løbe de 5 km. uden at gå undervejs i en tid omkring 29 min. På lidt længere sigt vil jeg gerne løbe 10 km. og jeg skal løbe eremitage-løb næste år til oktober.
Hvad er din status ? hvor langt løber du - og hvad er din målsætning ? Skriv og fortæl.
#2 af dot43 (slettet)
jeg vil så gerne igang igen med at løbe, men mangler en løbe makker eller en man kan skrive sammen med hvordan det går osv.
jeg bor på fyn i årslev så hvis der er en frisk gerne en på min egen alder ;) 26 år.
og nej jeg løber ikke hurtigt skal til at bygge min kondition op i igen, alt det siden stille studie på semi kan mærkes når min kærest og jeg endelig tager skoene på, puha jeg føler jeg skal til at dø ;o)
eller blot om vi kan skrive her inde hvordan det går og hvad vores mål er, om det er at løbe 1 km uden pause osv.
hvis der er nogen som er friske????