#2 af super500
Løbesko!!! + hjælp
Du læser en tråd i debat > motionsuper500
re: Løbesko!!! + hjælp
tror ikke du skal i en sportsbutik, men have specialt fremstillede sko (Ortopædiske Sko). personalet i sportsbutikker er ikke uddannede til andet end forskellige udgaver af normalt, :-)
14 år9. oktober 2010 kl. 11:46
prinsessetusindben (slettet)
tjah, den har jeg desværre hørt før.... Det bare mega dyrt. men tak for svar
14 år9. oktober 2010 kl. 13:37
Fluffy82
Har du prøvet indlæg? Opsøg evt en bandagist, som kan vejlede dig. Med mindre du har andre problemer med fødderne end din platfod vil jeg gætte på at du sagtens kan få noget, som kan bruges i dine egne sko.
Der ligger bl.a. en bandagist på Frederiksborggade 23 (Lige i nærheden af Nørreport)
Der ligger bl.a. en bandagist på Frederiksborggade 23 (Lige i nærheden af Nørreport)
14 år9. oktober 2010 kl. 16:42
Fluffy82
Kiggede lige lidt rundt på deres hjemmeside. Der står desævrre ikke priser. Men der her lyder da ikke helt ved siden af:
bjn.dk
bjn.dk
14 år9. oktober 2010 kl. 16:44
bruger slettet
Min mand er også platfodet. Han har nogle specielle indlæg i sine sko, de er købt i en almindelig skoforretning. Det har hjulpet ham rigtigt meget.
14 år12. oktober 2010 kl. 13:18
annethorsen (slettet)
Hvis du bor på Sjælland er Kaisersport og ortopædi
rigtig godt. God betjening og rimelig pris, men flere ugers ventetid. De bor i Brønshøj. Se under kaisersport.dk
rigtig godt. God betjening og rimelig pris, men flere ugers ventetid. De bor i Brønshøj. Se under kaisersport.dk
14 år19. oktober 2010 kl. 07:28
Sannew (slettet)
Jeg vil også sige, at du skal gå uden om sportsbutikkernes rådgivning, hvis du har problemer med fødderne.
Jeg har selv købt glimrende løbesko efter vejledning i en sportsbutik, men jeg har også uproblematiske fødder og en neutral løbestil.
Jeg kender til gengæld flere, der har forskellige former for problemfødder, og de har stadig problemer efter mange og langvarige tests på sportsbutikkernes løbebånd.
Prøv den der kaisersport med ortopædi, den lyder fornuftig. Alternativt gå til læge og bed om en henvisning til en ortopæd, på den led bliver det billigere for dig, og du er sikker på at de rigtige indlæg
Jeg har selv købt glimrende løbesko efter vejledning i en sportsbutik, men jeg har også uproblematiske fødder og en neutral løbestil.
Jeg kender til gengæld flere, der har forskellige former for problemfødder, og de har stadig problemer efter mange og langvarige tests på sportsbutikkernes løbebånd.
Prøv den der kaisersport med ortopædi, den lyder fornuftig. Alternativt gå til læge og bed om en henvisning til en ortopæd, på den led bliver det billigere for dig, og du er sikker på at de rigtige indlæg
14 år6. november 2010 kl. 18:45
Mit problem er at jeg har ret dårlige fødder. Jeg er platfodet, og får meget hurtig smerter, især ude på ydersiden af foden, jeg kalder det for foddellen!
Jeg har et par asics løbesko, som jeg købte med vejledning og fotografering af fødderne osv. Men de hjælper ikke på de smerter jeg får ved at løbe.
Derfor: Jeg ved at der findes mange gode løbebutikker med eksperter, men min tillid er simpelthen knækket efter min dårlige erfaring med de sidste sko jeg købte.
Nogle der kender de rigtig gode butikker?
Jeg overvejer selv marathon sport eller byman, på østerbro- hvor jeg bor.
Gode erfaringer, please?