#2 af ld81 (slettet)
Hulahop?
Du læser en tråd i debat > motionld81 (slettet)
re: Hulahop?
Hej, er det de der power hoop du tænker på?
Så prøv at tjekke dette link: (et forældet link er blevet fjernet)
Umiddelbart ville jeg nok personligt vælge den letteste på 1,5 kg, da man altså kan få nogle pæne blå mærker..
Så prøv at tjekke dette link: (et forældet link er blevet fjernet)
Umiddelbart ville jeg nok personligt vælge den letteste på 1,5 kg, da man altså kan få nogle pæne blå mærker..
14 år16. september 2010 kl. 11:46
karin1 (slettet)
super.
tusind tak for hjælpen :)
tusind tak for hjælpen :)
14 år16. september 2010 kl. 13:03
puttegirl (slettet)
Hej Karin,
jeg har selv trænet en del med Power hoop'en og gør det stadig, jeg har også arbejdet i et fitnesscenter hvor vi brugte den, og det var altid den mellemste str. jeg mener det er 1,7 kg. det er super motion, men start stille og roligt, for ikke at få alt for mange blå mærker, f.eks 5 min hver vej.
Held og lykke med det....
jeg har selv trænet en del med Power hoop'en og gør det stadig, jeg har også arbejdet i et fitnesscenter hvor vi brugte den, og det var altid den mellemste str. jeg mener det er 1,7 kg. det er super motion, men start stille og roligt, for ikke at få alt for mange blå mærker, f.eks 5 min hver vej.
Held og lykke med det....
14 år16. september 2010 kl. 14:20
Godtigang
Jeg har købt en på 1.2 kg, og den er rigtig god. De der powerhoops, som er dyre kan fås i 3 forskellige. Den midterste anbefales til de fleste. Den tunge til de stærkeste, og den lette på 1.5 til dem der ikke er i form eller som vejer under 60 kg, da der jo er god kraft i når den er i fart og det derfor kan være svært at stå i mod hvis den er for tung...Jeg får sådan nogle sjove billeder af små mennesker der slynges rundt i stuerne! :D Men ja, jeg elsker det og man får god mave/ryg/core-træning af det!
14 år22. september 2010 kl. 20:16
karin1 (slettet)
Tak for jeres svar.
Jeg vil anskaffe mig en ring og se om ikke den gøre lidt godt for min mave og ryg.
tak for hjælpen :)
Jeg vil anskaffe mig en ring og se om ikke den gøre lidt godt for min mave og ryg.
tak for hjælpen :)
14 år24. september 2010 kl. 22:07
ld81 (slettet)
re: re: Hulahop?
Jeg har set de har tilbud på en i Bilka der vejer 1,2 kg til 169 kr. - jeg overvejer selv at købe sådan en, det var jo ikke så dyrt.
14 år30. september 2010 kl. 14:58
karin1 (slettet)
re: re: Hulahop?
jeg var så heldig at få en i fødselsdagsgave. den vejer 1,2 kg og det er lidt en udfordring at svinge den rundt inde i stuen, men det er sjovt, og virker som ganske effektiv træning, hvis ellers man kan holde den igang ;)
-og man føler sig næsten helt slank når den bumper imod diverse knogler og ben ;)
jeg anbefaler ;)
-og man føler sig næsten helt slank når den bumper imod diverse knogler og ben ;)
jeg anbefaler ;)
14 år30. september 2010 kl. 21:45
Jeg har tænkt at jeg ville forsøge mig med at træne med en hullahop-ring da det skulle være god træning for mave og ryg, og jeg har åbenbart virkelig brug for at lave noget udover den almindelige træning jeg laver.
mit spørgsmål er, hvor tung tror i sådan en ring skal være for at den giver træning nok uden at være for tung. et hurtigt tjek på nettet viser at de fås fra ca 600g og opefter.