Fitnessworld

Du læser en tråd i debat > motion

Fitnessworld
Jeg er ny bruger herinde :) Ville bare hører om der nogen der benytter sig af træningsvcenteret fitnessworld... her i kbh områder... og nogen hold der kan anbefales ?! :D
14 år5. september 2010 kl. 17:27
re: Fitnessworld
Jeg kan stærkt anbefale stram op, M/B/L og thai Bo.

Virkeligt gode hold!!
14 år5. september 2010 kl. 18:06
Jeg tager til BodyFit så ofte jeg kan, men gik til stram op og MBL i et år før det, så var ikke helt nybegynder. Kan virkelig anbefale at bruge de 175 kr det koster at få lagt et personligt program med en af instruktørerne, de ved virkelig hvad de taler om.
14 år6. september 2010 kl. 00:53
Jeg bruger Fitnessworld, dog i Horsens, men holdene er vist det samme :)
Jeg elsker deres danse timer, ladyfit, latinmix og dancefit. Er med til alle dem jeg har tid til :)
og når der ikke lige er et dansehold så snupper jeg en gang spinning som også er virkelig godt :)
14 år6. september 2010 kl. 14:42
Ja jeg træner i det nye. Vil klart anbefale dansetimerne som LatinMix. Det er virkelig sjovt og man får sved på panden og ømme muskler. Samtidig er det ikke så vanvittigt hårdt at man er lige ved at falde om. Det bryder jeg mig nemlig ikke om! MBL og Stam op er også rigtig godt til at få trænet muskler og man får sindsygt ondt bagefter.
14 år23. september 2010 kl. 12:09
Jeg gør ikke endnu - man skal jo være i god form allerede for at træne de steder uden at falde for meget udenfor :(
14 år5. oktober 2010 kl. 19:32
Gaiajo: Det er virkelig løgn. I fitnessworld er der mange der er i dårlig form! Og alle typer! Den fordom er den ofte hørte og mest forkerte af dem alle. Andre fitnesscentre, der er lidt dyrere, huser folk i meget god form; eksempelvis private eller fitnessdks vip afdelinger mv. men fitnessworld s klientel er meget anderledes, fordi det er meget billigt
14 år6. oktober 2010 kl. 23:06
Fitnessworld er IKKE kun for super slanke top trænede mennesker - tvært i mod findes der alle fra 15 til 90 år, tykke, tynde, høje, lave...... i SUPER form, i DÅRLIG form og en hel masse almindelige motionister i gennemsnitsform og figor.

Jeg træner stort set dagligt i Korsør og har gjort det 2 år og har ALDRIG følt mig dum eller forkert - heller ikke da jeg vejede 105 kg og prustede som en lokomotiv efter 5 min. gang på løbebåndet - nu er jeg på 84 og i pænt god form... så det er bare at komme afsted ;O)
14 år8. oktober 2010 kl. 20:40
Vil også lige påpege at man ikke skal være i god form for at komme i et fitness center. Går selv i fitness dk i horsens, og der kommer også alle mulige forskellige mennesker.

Så kom du bare igang :) Og som det også er sagt af en anden: at give lidt penge for en vejleder til at hjælpe med trænings program er altid godt givet ud. Især hvis du har nogle fokus områder eller et bestemt mål med træningen.

God fornøjelse :D

- Louise
14 år12. oktober 2010 kl. 22:36

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });