Motionsblog uge 34

Du læser en tråd i debat > motion

Motionsblog uge 34
Mandag: banecykling 3t
14 år24. august 2010 kl. 10:16
re: Motionsblog uge 34
Mandag blev det 1 times karate.
Planen for resten af ugen er ....

hvis det er tørvejr i aften vil jeg løbe 5 km.
Onsdag 2 timers karate
Torsdag pause.... tror jeg
Fredag Karate opvisning ved Hadsten bio
Lørdag eller søndag løbe minimum 7 km.

Jeg arbejder mig i retning af 10 km. Det er vildt at den er indenfor rækkevidde.
14 år24. august 2010 kl. 13:45
Skideflot I to! Karine, de der km rykker da lidt i mig, når du skriver sådan.

Jeg vader konvolutterne flade (7 km i formiddag) og tager en cykeltur om dagen. I dag var den kun på 4 km.
14 år24. august 2010 kl. 19:00
Æv et blæsevejr. På forhånd gad jeg derfor slet ikke cykle (jeg hader blæst langt mere end regn). Men da jeg kom ud og hen til de andre, var det alligevel ikke så slemt. Hurra for at træne sammen med andre - det er en kæmpe hjælp hvis motivationen ikke er på toppen.

Landevejscykling 89km (med tunge ben efter banecyklingen i går så var temmelig vissen når der gik fartleg i den)
14 år24. august 2010 kl. 21:14
Så fik jeg lavet de to timers karate i går. Jeg fik ikke løbet mine 5 km i tirsdags, men regner egentlig med at tage en tur i aften. Nu må vi se om dagens program tillader det.

Ellers står den på karate igen i morgen. Først en halv times opvarmning og så en halv times opvisning, hvor den jo bare skal have max gas. Efter vores opvisning er der faktisk Zumba samme sted - har da overvejet at "danse" med - det må kunne lade sig gøre i karatetøj ;-)
14 år26. august 2010 kl. 10:23
Nu holdt jeg jo pause i tirsdags, så jeg kunne virkelig ikke holde pause igen i går. Jeg løb 4,4 km. Det var en gammel rute, som jeg tidligere har løbet på 39 min - i går løb jeg den på 33 min og 13 sek. Så det var jo en mega forbedring.

I dag står den på karateopvisning og forhåbentlig kan jeg springe med på zumbaholdet lige bagefter. Så skulle det gerne blive til ½ time opvarmning, ½ time karate opvisning, ½ time zumba. Så kan jeg vist holde weekend med god samvittighed. Enten lørdag eller søndag vil jeg prøve at løbe en tur på 7 km.
14 år27. august 2010 kl. 07:54
Mandag: 1 time zumba-undervisning og en masse timers forberedelse

Tirsdag: 2 timer rolig dans ( koreografi gennemgang) , 1 time afro

Onsdag: 1 time dancefit; 1 time lyrical hip hop, 1 time hård hip hop

Torsdag: 2 timers børnehold undervisning med en masse hop, 1 time girly style funk, 1/2 time Zumba-undervisning, 1 time hård hip/hop - danceaerobic.

Fredag: 1-2 timer zumba/latinmix/afro???

Lørdag: Polterabend-arrangement ( koreografi, funk) Ellers fri!

Søndag:Kommer an på krops tilstand :-D
14 år27. august 2010 kl. 10:02
Landevejscykling: 84km
14 år27. august 2010 kl. 18:11
Landevejscykling 112km
14 år29. august 2010 kl. 16:03
Er nødt til lige at fortælle at jeg har afsluttet denne motionsuge med en løbetur på ikke bare de planlagte 7 km, men hele 10 km !!!! I tiden 1 time 18 minutter. Ikke fantastisk hurtigt, men ganske godt af at det er første gang nogensinde at jeg har løbet SÅ langt. YES!!!!
14 år29. august 2010 kl. 21:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });