crosstrainer

Du læser en tråd i debat > motion

crosstrainer
jeg vil gerne ha ført ind i motion når jeg bruger min crosstrainer, men kan ikke finde lige den form for motion, har i andre sådan og og hvordan fører i det ind ?
Håber på lidt hjælp for min crosstrainer er min store hjælp til de dage hvor jeg pga arbejde og tre børn ikke når at komme ud og cykle
14 år17. august 2010 kl. 15:59
re: crosstrainer
Det kommer lidt an på din trainer og din tiltro til dens beregninger:
Viser den antal forbrændte kalorier, kan du taste det ind under Fri træning.
Viser maskinen antal watt kan du taste det ind under spinning - i mangel på bedre. Det gi'r da et cirka-tal og det er da bedre end intet.

God træningslyst

en.wikipedia.org
14 år21. august 2010 kl. 09:26
re: crosstrainer
eller brug stavgang som indtastning
14 år24. august 2010 kl. 09:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });