Jeg er endnu engang kommet hjem fra en tur i svømmehallen og er blevet i tvivl om hvordan jeg skal indtaste min motion. Jeg er selvfølgelig klar over at det hører under svømning (!), og da jeg svømmer blandet bryst, crawl og ryg, går jeg ud fra at det må tælle som freestyle. Det, jeg er i tvivl om, er hvorvidt det skal skrives som 'hurtigt' eller 'langsomt eller let'? Jeg svømmer 60 baner/1,5 km på 60 minutter. Jeg synes personligt at det er rimeligt godt klaret og det er da også jævnt hårdt. Men jeg ved ikke om det er 'hurtigt nok'.
Hvis I kan følge mig og har svaret på mine kvaler, vil jeg være jer evigt taknemmelig!
Xenia
14 år16. juli 2010 kl. 17:06
SiriS (slettet)
#2 af SiriS (slettet)
re: Indtastning af svømning?
Jeg har lidt samme problem når jeg styrketræner, og løser det ved at skrive noget ind som hårdt og noget som let.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg er endnu engang kommet hjem fra en tur i svømmehallen og er blevet i tvivl om hvordan jeg skal indtaste min motion. Jeg er selvfølgelig klar over at det hører under svømning (!), og da jeg svømmer blandet bryst, crawl og ryg, går jeg ud fra at det må tælle som freestyle. Det, jeg er i tvivl om, er hvorvidt det skal skrives som 'hurtigt' eller 'langsomt eller let'? Jeg svømmer 60 baner/1,5 km på 60 minutter. Jeg synes personligt at det er rimeligt godt klaret og det er da også jævnt hårdt. Men jeg ved ikke om det er 'hurtigt nok'.
Hvis I kan følge mig og har svaret på mine kvaler, vil jeg være jer evigt taknemmelig!
Xenia