Feriemotion
Du læser en tråd i debat > motionukn
re: Feriemotion
Gåture er altid godt med gæster. De fleste kan lide at gå en tur og især, hvis vejret er godt som nu. Jeg styrketræner om morgenen lige efter badet. Så kan håret lufttørre imens og jeg bliver ikke forstyrret af mine tre børn. God fornøjelse med veninde-besøget.
14 år30. juni 2010 kl. 09:38
pindsvinet (slettet)
Jeg løber nogle gode intervalture og bruger ellers motion-online.dk cirkeltræningsprogrammerne. De er fantastiske fordi de får pulsen op og det hårdeste og længste er på 32 min:) Det er også rigtig godt som "slave-motion" når man ikke gider og bare vil havde det overstået;)
14 år30. juni 2010 kl. 15:20
Foss (slettet)
Jeg skal i sommerhus, og får rig mulighed for at cykle nogle lange ture. Det kan så være med eller uden selskab.
14 år30. juni 2010 kl. 20:05
mia_duberg (slettet)
Jeg har sommerferie ca. 2 måneder nu, hvilket betyder jeg kan tage en masse hold i mit træningscenter, og det glæder jeg mig vildt meget til!
Jeg skal dog snart en tur i sommerhus i sverige, og der vil jeg altså holde ferie! Derfor vil det eneste motion jeg får være gåturen fra huset og ned til stranden og ned gennem byen for at kigge butikker (det kan også være hårdt nok da byen ligger op af et bjerg ;) ). Men ikke meget mere end det. Man skal også have lov til at slappe lidt af og være god ved sig selv
Jeg skal dog snart en tur i sommerhus i sverige, og der vil jeg altså holde ferie! Derfor vil det eneste motion jeg får være gåturen fra huset og ned til stranden og ned gennem byen for at kigge butikker (det kan også være hårdt nok da byen ligger op af et bjerg ;) ). Men ikke meget mere end det. Man skal også have lov til at slappe lidt af og være god ved sig selv
14 år1. juli 2010 kl. 12:11
Sannew (slettet)
I perioder hvor jeg har travlt eller gæster eller rejser, nøjes jeg med at løbe. Jeg har opdaget, at jeg kan holde vægten ved at løbe ca 30 minutter hver anden dag.
Måske løber din veninde også? Ellers kan det gøres om morgenen, måske mens din mand laver morgenmad klar og din veninde går i bad?
Måske kunne I også cykle? Når I skal købe ind eller sådan?
Måske løber din veninde også? Ellers kan det gøres om morgenen, måske mens din mand laver morgenmad klar og din veninde går i bad?
Måske kunne I også cykle? Når I skal købe ind eller sådan?
14 år3. juli 2010 kl. 09:57
SiriS (slettet)
He, vi kørte en masse i bil og gik korte ture. Jeg fik klippet et stykke hæk og lavede lidt let gymnastik et par morgener. Egentlig var vi ret aktive, en dag på Statens Museum for Kunst og eftflg. slentretur, to byture af 3-5 timers varighed og en picnic, og så en lokal aftentur hver aften.
Vi spiste masser af fisk og salater, men fik desværre også en del vin, øl og cider indenbords, og en god kaloriebombe af en hjemmelavet jordbærtærte, lidt for meget brød, og jeg er slet ikke vant til kaffe i de mængder, så min mave er ret opspilet nu.
Jeg tog i dag ud på min første løbetur i en uge, det var ret sølle, og maven nærmest skvulpede, så turen blev lige så meget gang som løb, ca 4 km i alt.
Om få dage tager jeg til Torino, hvor min kæreste er nede for at arbejde. Jeg tager også arbejdet med hjemmefra OG løbeskoene. Der er temmelig varmt - ca 45 grader - men så må jeg løbe om morgenen. Om ikke andet er min motivation i top.
Hvordan er det gået jer andre?
Vi spiste masser af fisk og salater, men fik desværre også en del vin, øl og cider indenbords, og en god kaloriebombe af en hjemmelavet jordbærtærte, lidt for meget brød, og jeg er slet ikke vant til kaffe i de mængder, så min mave er ret opspilet nu.
Jeg tog i dag ud på min første løbetur i en uge, det var ret sølle, og maven nærmest skvulpede, så turen blev lige så meget gang som løb, ca 4 km i alt.
Om få dage tager jeg til Torino, hvor min kæreste er nede for at arbejde. Jeg tager også arbejdet med hjemmefra OG løbeskoene. Der er temmelig varmt - ca 45 grader - men så må jeg løbe om morgenen. Om ikke andet er min motivation i top.
Hvordan er det gået jer andre?
14 år7. juli 2010 kl. 23:13
Hvad gør I, når I har feriegæster eller er i sommerhus og gerne vil vedligeholde formen?