Super optimist

Du læser en tråd i debat > motion

Super optimist
Jeg må hermed erklære mig selv som super-optimist.

Min veninde solgte mig for 2 år siden sin crosstrainer så jeg kunne stå i garagen og høre radio og træne.. forbrænde kalorier og blive fit .. smuk og utrolig trimmet...
Ja.. det blev så ikke til ret meget andet .. end at monstromet stod og samlede en forfærdelig masse støv...

Alligevel har jeg fundet mig selv købe de nye Zumba dvd-er fra homeshopping.. Bare kald mig naiv..
14 år26. maj 2010 kl. 21:40
re: Super optimist
Prøv at flytte crosstraineren hen til et fjernsyn eller tag en bærbar med, så er det meget sjovere at træne.
14 år26. maj 2010 kl. 21:58
re: Super optimist
cross-traineren er solgt.
Jeg har i sstedet meldt mig ind i det lille lokale motionscenter og der er det HYGGELIGT at komme .. og det hjælper også på motivationen. Derudover er jeg begyndt at interessere mig vildt for haven .. og det giver også lidt bevægelse.
Derudover forsøger jeg at løbe lidt, jeg ELSKER at ro kajak her i sommer halvåret. Min kæreste og jeg tager ture enten på landevejs-cykler eller i skoven på mountain-bikes.. og idag... ta-ta-ta-ta-tahhh ... der har jeg været ude at svømme... Er sgu helt stolt af mig selv...

(crosstraineren kunne forøvrigt ikke stå foran tv. Ville være synd for mine omgivelser, for den knirkede HELT VILDT)
14 år26. maj 2010 kl. 22:07

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });