Løbestrømper

Du læser en tråd i debat > motion

Løbestrømper
Jeg prøvede lige mine nye løbestrømper! Tidligere har jeg bare haft mine alm bomuldsstrømper på ud at løbe, og jeg kan bare sige sikke en forskel. Jeg følte bogstaveligt talt at jeg svævede over jorden. Genialt! Jeg har i forvejen et par rigtig gode sko, så jeg var spændt på om det ville gøre en forskel. Kan varmt anbefales!
14 år26. maj 2010 kl. 20:24
re: Løbestrømper
er det sådan nogle kompressiones-strømper du har købt dig???
14 år26. maj 2010 kl. 22:09
re: Løbestrømper
Der er ekstra polstring på de steder der opstår stød og tryk, og så er de sved transporterende, så de ikke bliver fugtige.
De er højre og venstre specifikke.
14 år27. maj 2010 kl. 08:12

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });