#2 af kondifolket (slettet)
Indtastning af motion
Du læser en tråd i debat > motionkondifolket (slettet)
re: Indtastning af motion
hej ulla jeg dyrker motion på arbejde, cykler, går tur, jeg spiser sund mad, spiser mager køg og kartofler og masser grønsager og frugt . hilsen kondifolket
14 år21. maj 2010 kl. 15:02
Lenuccia (slettet)
Hej Ulla
Jeg er også ny her, og til at begynde havde jeg indtastet det motion jeg normalt dyrker i basisprofilen. For at undgå netop den situation med at det bliver talt med to gange, har jeg nu igen slettet det og kun skrevet at jeg har 7 timers rask gang om ugen med i basisprofilen (for jeg har en hund og han SKAL luftes hver dag ;-) ).
Resten af den motion jeg dyrker har jeg lavet som lister, for det er det samme hver gang, men ikke hver dag, og så kan jeg bare vælge listen for pågældende dag.
Håber det gav mening! :-)
Lene
Jeg er også ny her, og til at begynde havde jeg indtastet det motion jeg normalt dyrker i basisprofilen. For at undgå netop den situation med at det bliver talt med to gange, har jeg nu igen slettet det og kun skrevet at jeg har 7 timers rask gang om ugen med i basisprofilen (for jeg har en hund og han SKAL luftes hver dag ;-) ).
Resten af den motion jeg dyrker har jeg lavet som lister, for det er det samme hver gang, men ikke hver dag, og så kan jeg bare vælge listen for pågældende dag.
Håber det gav mening! :-)
Lene
14 år21. maj 2010 kl. 21:36
kondifolket (slettet)
hej lene jeg dyrker motion på arbejde og går hver weekend. det er meget godt at du dyrker osså motion og lufter hunden. man skal også spise sund mad og frugt. hilsen kondifolket
14 år21. maj 2010 kl. 22:00
Ulla