Min uge er også startet lidt dårligt..... mandag plejer jeg at styrketræne og spinne, men efter lørdagens polterabend og iformløb med tømmermænd søndag tog jeg direkte hjem fra arbejde og i seng...
Igår var jeg ud og spise så der blev det heller ikke til noget træning..
Men resten af ugen ser således ud:
Onsdag: Løbehold + styrketræning
Torsdag: spinning 1t
Fredag: spinning + pump
Lørdag: spinning
Søndag: evt. 5km løb
#2 af sveske35 (slettet)
Min uge har indtil videre være totalt skod i forhold til motion. Jeg plejer at være til karate mandag og onsdag, men i mandags besøgte jeg min far og i går havde jeg gæster. Og i dag skal jeg i sommerhus og kommer heller ikke til karate. MEN - jeg vil virkelig forsøge at holde fast i at jeg skal ud at løbe i aften når jeg kommer op i sommerhuset. Og mindst 2 gange mere i løbet af Kr Himmelfartsferien. Så nu har jeg sagt det. ;-) Ud over det så tager vi badetøjet med og jeg satser på at det ikke bare bliver "plask og leg" men at min mand og jeg skiftevis sørger for at få svømmet noget banesvømning - jeg vil gerne motionere og han vil gerne genoptræne sin arm, så det er perfekt.
Så målet for denne uge vil være 3x løbetur + 1 gang banesvømning - det er længe siden jeg har svømmet, men min 500 meter forestiller jeg mig.