Motionsblog uge 19

Du læser en tråd i debat > motion

Motionsblog uge 19
Jeg starter lige en uge 19 tråd. Håber der er nogle der vil være med. Jeg har bare brug for at få nedfældet nogle løfter til mig selv ;-)

Min uge har indtil videre være totalt skod i forhold til motion. Jeg plejer at være til karate mandag og onsdag, men i mandags besøgte jeg min far og i går havde jeg gæster. Og i dag skal jeg i sommerhus og kommer heller ikke til karate. MEN - jeg vil virkelig forsøge at holde fast i at jeg skal ud at løbe i aften når jeg kommer op i sommerhuset. Og mindst 2 gange mere i løbet af Kr Himmelfartsferien. Så nu har jeg sagt det. ;-) Ud over det så tager vi badetøjet med og jeg satser på at det ikke bare bliver "plask og leg" men at min mand og jeg skiftevis sørger for at få svømmet noget banesvømning - jeg vil gerne motionere og han vil gerne genoptræne sin arm, så det er perfekt.

Så målet for denne uge vil være 3x løbetur + 1 gang banesvømning - det er længe siden jeg har svømmet, men min 500 meter forestiller jeg mig.
14 år12. maj 2010 kl. 12:26
re: Motionsblog uge 19
Min uge er også startet lidt dårligt..... mandag plejer jeg at styrketræne og spinne, men efter lørdagens polterabend og iformløb med tømmermænd søndag tog jeg direkte hjem fra arbejde og i seng...
Igår var jeg ud og spise så der blev det heller ikke til noget træning..

Men resten af ugen ser således ud:
Onsdag: Løbehold + styrketræning
Torsdag: spinning 1t
Fredag: spinning + pump
Lørdag: spinning
Søndag: evt. 5km løb
14 år12. maj 2010 kl. 12:33
Jeg restituere i denne uge. Var ude og løbe i mandags og det brød min læg sig ikke om.
14 år13. maj 2010 kl. 18:42
Hehe, jeg har brugt 4 en halv svedige timer med at hjælpe gode venner i deres have. Det gav ganske godt, skal jeg hilse og sige. Energi niveau i dag 2,1 - personlig rekord, tror jeg.
14 år14. maj 2010 kl. 00:41
Hmmm nå må vel hellere krybe til korset og tilstå at min uge ikke helt blev som ventet.

Jeg kom IKKE ud at løbe i onsdags, da jeg kom i sommerhuset. Men jeg kom afsted torsdag morgen. Fredag passede det ikke ind og lørdag blev det skodvejr - søndag fik jeg mine 500 meter svømning - fantastisk :-)

Så jeg endte altså på et underskud på 2 løbeture. Det må jeg lige gøre bedre denne uge.
14 år17. maj 2010 kl. 09:19
Ved du hvad, Karina, jeg synes det var flot at du overhovedet kom af sted. Go, girl!
14 år17. maj 2010 kl. 09:35
Tak skal du ha. Og ja jeg er da heller ikke helt nede over at jeg ikke kom afsted helt så meget som planlagt. Jeg har nemlig til gengæld også været ude at gå en del, da jeg var ude at cache med min mor nogle gange i ferien. Så vi fik da gået lidt rask til og op ad nogle vældige bakker tilmed. Nå ja og vægten er da også faldet 700 gram i ferien. Så helt skidt er det jo ikke gået.
14 år17. maj 2010 kl. 10:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });