#2 af SiriS (slettet)
pulsur
Du læser en tråd i debat > motionSiriS (slettet)
re: pulsur
Hej , jeg tror det er sådan et jeg har fået af min mor, da hun begyndte sit abonnement. Jeg kan dog nok ikke hjælpe stort. Det er meningen man skal kunne koble uret til sin computer, men da jeg bruger Linux snakker dens software ikke sammen med mit udstyr, så jeg har kun brugt det som stopur. Dog er det et stykke tid siden, og jeg ville nok skulle læse brugsanvisningen igen.
Prøv at lære en enkelt funktion at kende ad gangen, så skal det nok gå, lidt efter lidt. Beslut dig for, hvad du gerne vil lære, og undersøg så brugsanvisningen med skyklapper på.
Prøv at lære en enkelt funktion at kende ad gangen, så skal det nok gå, lidt efter lidt. Beslut dig for, hvad du gerne vil lære, og undersøg så brugsanvisningen med skyklapper på.
14 år25. april 2010 kl. 18:34
for godt et år sidden, lod jeg mig lokke til 3 nummere af iform og ville få et gratis pulsur.... syntes jeg kunne være lidt sjovt og sagde ja, til tilbudet....
men da jeg fik det fattede jeg ikke en brik... syntes ikke jeg fik mere ud af at læse brugsforviringen... så derfor spøger jeg her...
Er der andre der har sådan et pulsur som godt kan finde ud af det..? som måske kunne give mig en kort vejledning i det...?
syntes det kunne være lidt sjovt at prøve.. for at gøre motionen lidt mere spændende...