cirkeltræning?

Du læser en tråd i debat > motion

cirkeltræning?
Jeg laver cirkeltræningsøvelserne fra motion-online.dk men ved ikke hvad jeg skal føre det ind under her på siden.

Jeg starter med niveau 1 (12 min) og senere på dagen laver jeg niveau 2 (15 min).

Er der nogen af jer der bruger disse programmer og i så fald, hvad skriver i det ind under?

Håber nogen kan hjælpe
14 år23. april 2010 kl. 11:17
re: cirkeltræning?
Jeg ville bruge calisthenics, som indtastning. Der er to typer at vælge imellem og hvis du dobbeltklikker på dem kan du se hvad de dækker over.
14 år23. april 2010 kl. 12:58
Jeg laver også cirkeltræning - jeg er på niveau 4 og taster det ind som gymnastik....hvilket det jo minder om :-)

Vh Karin
14 år23. april 2010 kl. 13:20
Tak for linket - jeg er blevet superglad for denne træning :D
14 år5. maj 2010 kl. 09:15
jeg laver det også, og ved nu heller ik helt hvad jeg skal taste det ind som
14 år13. maj 2010 kl. 15:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });