Wii Fit

Du læser en tråd i debat > motion

Wii Fit
Hej

Er der nogen af jer der bruger Nintendo Wii Fit til at træne med?
Og duer det overhovedet?
14 år17. april 2010 kl. 23:45
re: Wii Fit
Jeps. Det er i hvert fald rigtig sjovt. Wii active personal trainer er ikke helt ligeså sjovt, men man sveder til gengæld en hel del, man behøver ikke boardet til active.
Jeg synes wii fit mere kan mærkes i musklerne.
Wii fit vejer en hvergang, når man starter op, og viser en kurve over ens vægttab.
Jeg er i hvert fald rigtig glad for det selvom jeg ikke bruger det hver dag.
14 år17. april 2010 kl. 23:57
Jeg har også en Wii.
Er faktisk begyndt at bruge den mere og mere her på det sidste, for når den stor foran en og man alligevel keder sig, så hvorfor ikke? Men kan helt klart anbefale Wii Fit Plus - der er det nemmere at få sved på panden og godt med udfordring!
Man skal bruge Wii'en til at træne med, hvis man, ligesom mig, er lidt for doven til altid at komme ud.
14 år18. april 2010 kl. 15:04
Eller har børn der ligger og sover, så man ikke kan komme afsted :-)
14 år18. april 2010 kl. 15:20
også en begejstret bruger melder sig på banen.

Jeg startede med wii fit og blev efter 20 timer temmelig træt af ensformighedne i øvelserne. Har nu fået indkøbt wii fit plus og er blevet inspireret igen. Overvejer sågar at købe andet fit-program... fx noget ea active eller lign.

De dage jeg ikke kommer i løbeskoene laver jeg wii fit plus. Dog synes jeg der er meget spildtid, så hvis jeg fx laver en times aktiviteter, løber den samlede tid jeg har brugt op i ca det dobbelte.... ihvertfald en halv time mere oven i.

SÅ det er altså noget der skal sættes tid af til, men super, det er det altså :)
14 år18. april 2010 kl. 17:53
Hvis man går ind i den menu der hedder wii fit plus, så kan man vælge hvilke områder man vil træne og vælge antal øvelser, så vælger programmet øvelserne for en og der er stort set ingen spildtid, andet en de pr sekunder det tager at præsentere øvelsen.
14 år19. april 2010 kl. 13:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });