#2 af Sannew (slettet)
Motionsblog uge 14
Du læser en tråd i debat > motionSannew (slettet)
re: Motionsblog uge 14
En gang hård intervaltræning. Pust!
14 år6. april 2010 kl. 08:59
gtfh (slettet)
Styrketræning, fullbody 1t 20m.
Havde slet ingen energi men der er også gået ketchup-effekt i vægten som pludselig er styrtdykket, Så har hverken kulhydrater eller vand på lager.
Uha, jeg glæder mig til min hviledag i morgen.
Havde slet ingen energi men der er også gået ketchup-effekt i vægten som pludselig er styrtdykket, Så har hverken kulhydrater eller vand på lager.
Uha, jeg glæder mig til min hviledag i morgen.
14 år6. april 2010 kl. 17:45
Superwoman
Jeg har kastet mig over holdene i centeret - så jeg startede mandagen med Yoga, tirsdagen var jeg til "Stram op" og i dag er det almindelig konditionstræning, Imorgen "mave/balle/lår " hold. Fredag holder jeg fri og snupper måske et hold i weekenden.
14 år7. april 2010 kl. 08:52
gtfh (slettet)
Æv det regner. Men HA!!!, så kører jeg da bare på bane i stedet.
Jeg går hjem efter 2 timer så vækkeuret ringer ved 4-tiden i morgen.
Jeg går hjem efter 2 timer så vækkeuret ringer ved 4-tiden i morgen.
14 år8. april 2010 kl. 19:06
gtfh (slettet)
Tager snart til svømning - 45 minutter.
Hvis jeg er overtræt når jeg kommer hjem (mødte tidligt i morges og sov kun 3 timer i nat), tager jeg nok en lille tur på cykelsimulatoren - fredag aften kan det godt forsvares at rumstere lidt i lejligheden.
Allerede klokken 16 havde jeg nemlig spist dagens ration (straffen for at være træt), så hvis jeg skal have mere mad i dag, skal der arbejdes for den.
Hvis jeg er overtræt når jeg kommer hjem (mødte tidligt i morges og sov kun 3 timer i nat), tager jeg nok en lille tur på cykelsimulatoren - fredag aften kan det godt forsvares at rumstere lidt i lejligheden.
Allerede klokken 16 havde jeg nemlig spist dagens ration (straffen for at være træt), så hvis jeg skal have mere mad i dag, skal der arbejdes for den.
14 år9. april 2010 kl. 18:45
gtfh (slettet)
Synes det snart kun er mig der skriver i denne tråd.
Landevejscykling: 4 timer (pånær 3 ærgelige minutter)
Landevejscykling: 4 timer (pånær 3 ærgelige minutter)
14 år11. april 2010 kl. 14:29
Superwoman
Jeg er her også.
Har taget to hold i træk i dag - stram op og M/B/L.
Styrketrænede i går
Har taget to hold i træk i dag - stram op og M/B/L.
Styrketrænede i går
14 år11. april 2010 kl. 15:04
SiriS (slettet)
Kommer igen næste uge...
14 år12. april 2010 kl. 12:35
Jeg havde planlagt at køre lidt længere, men mødte en fra klubben i vejkanten der var punkeret på begge sine ekstraslanger.
Så han fik en slange af mig. Nu begyndte det at regne og så blev vi enige om at det var hyggeligere hvis vi kørte hjem til ham og drak en kop varm kaffe. Eller 3.