#2 af bruger slettet
Lår
Du læser en tråd i debat > motionbruger slettet
re: Lår
Pilates øvelser for ben :)
14 år3. april 2010 kl. 12:44
Fitness_____12345 (slettet)
Desværre er det ikke saadan, at man kan tabe sig et bestemt sted saa som paa laarene. Det du kan gøre er at stramme musklerne op ved at benytte styrke træning. Der er en masse øvelser, som med tiden vil kunne hjælpe selvfølgelig kombineret med en kostomlægning.
14 år3. april 2010 kl. 13:17
rdrd (slettet)
lange gåture giver pæne ben
14 år3. april 2010 kl. 16:05
bruger slettet
Prøv på iform.dk der er rigtig mange videoer osv der kan anbefales hvor de viser øvelser til alle kropsdele på en meget forståelig måde..
Så skal du nok få bugt med AL den fedt du sikkert har på dine totalt OVERdimensionerede lår.. Puha med den vægt, ja så må du sgu være en ren sumobryder!!
- Håber du fatter ironi :-P
Så skal du nok få bugt med AL den fedt du sikkert har på dine totalt OVERdimensionerede lår.. Puha med den vægt, ja så må du sgu være en ren sumobryder!!
- Håber du fatter ironi :-P
14 år3. april 2010 kl. 16:46
bruger slettet
tak for svarene alle sammen. :)
er allerede igang med de lange gå ture, og vil også prøve at gå ind på iform.dk - tak for tippet. ;)
ja, jeg kan jo kun håbe at jeg kommer af med al den fedt på min totalt OVERdimensionerede lår!! i:
knus. :)
er allerede igang med de lange gå ture, og vil også prøve at gå ind på iform.dk - tak for tippet. ;)
ja, jeg kan jo kun håbe at jeg kommer af med al den fedt på min totalt OVERdimensionerede lår!! i:
knus. :)
14 år5. april 2010 kl. 00:01
bruger slettet
Løb.-... Løb og så løb.. Ihh hvor det virker... Og ja man kan ikke punkttræne. Men man kan træne sine muskler i området hvor man gerne vil tabe sig og derved opnå en følelse af at der sker noget. Jeg har tabt en masse centimeter i mave området ved det. Men tror fedtet bare er strammet lidt op.
14 år8. april 2010 kl. 10:08
SiriS (slettet)
Man kan træne sin overkrop, så der kommer bedre balance mellem over- og underkrop.
14 år12. april 2010 kl. 12:31
Noia (slettet)
cykling har for mig strammet mine lår op helt fænomenalt, og det tog næsten ingen tid, så det kan jeg varmt anbefale
14 år13. april 2010 kl. 10:59
ville lige høre om der nogen der ved, hvilke form for motion, der hjælper godt, hvis man specielt vil tabe sig på lårene? :)
knus.