vægt træning velvære samt vægttab

Du læser en tråd i debat > motion

vægt træning velvære samt vægttab
Jeg har igennem de sidste par aar tabt over 20 kg dels ved fuldstændig at ændre mine kostvaner kombineret med massere af motion. Løb, spinning, fitball, bodypump osv Samtidigt med dette har jeg dyrket vægt træning- bodybuilding- og opnaaet fantastiske resultater. Slap hud er blevet stram, muskler er blevet tydeligere og er ikke længere dækket af et lag fedt. Jeg føler mig langt mere selvsikker, stærk og godt tilpas. Jeg ved, hvad jeg har opnaaet, og det virker utrolig motiverende for ikke at falde i igen, og starte med at spise forkert igen.
14 år31. marts 2010 kl. 04:17
re: vægt træning velvære samt vægttab
Oh, hvor motiverende! Til lykke med dit nye selv!
14 år31. marts 2010 kl. 12:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });