#2 af bruger slettet
Hullahop.
Du læser en tråd i debat > motionbruger slettet
re: Hullahop.
Nej , men jeg tror , det hjælper at bruge en af dem , der har vand(eller hvad det end er .. ö) inden i. Altså - Dem, der har lidt mere tyngde ..
14 år31. marts 2010 kl. 00:48
SiriS (slettet)
Gud ja, den må da træne hele korsettet!
14 år31. marts 2010 kl. 12:05
bruger slettet
Jeg købte en ganske almindelig hullahop ring for nogle år siden i fætter BR, og den virkede altså helt efter formålet....dvs. min talje blev MEGET pænere.....at jeg så har fået ædt min talje væk igen er en helt anden sag....kunne være jeg skulle købe mig en ny.
Vh Karin
Vh Karin
14 år31. marts 2010 kl. 13:53
bruger slettet
Mange tak for svarene. :)
tror jeg vil prøve en af dem med vand i!
knus.
tror jeg vil prøve en af dem med vand i!
knus.
14 år1. april 2010 kl. 18:38
så er foråret jo endelig begyndt at vise sig, og vejret er til at holde ud at være ude i! :) derfor er det også meget nemmere for mig at få dyrket motion, på nogen lidt nye sjovere måder, end hvad jeg har gjort hele vinteren ... jeg har allerede været i gang på rulleskøjterne, et hjulet cykel, have trampolin, lange gå/cykel/løbe ture, sjippettorvet osv. og så kommer jeg til at tænke på en ting .... nemlig en hullahopring! jeg mener engang jeg har hørt den er super god, til at slanke taljen?????? nogen der ved om det holder stik?? og i så fald, er det så bare en almindelig hullahopring, eller en man køber specielt til 'motion'? :D
knus.