Er der ikke andre som bor i Hornsherred, som kunne tænke sig at løbe sammen?? Jeg bor i Skibby og skal i gang med at løbe efter ikke at have været ude hele den is-fyldte vinter. Jeg er ikke storløber, skal starte stille og roligt op.
Så kom frisk, hvis nogen kunne tænke sig at løbe sammen med mig - det giver mere motivation når man ikke skal trække sig afsted alene.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg bor i Skibby og skal i gang med at løbe efter ikke at have været ude hele den is-fyldte vinter.
Jeg er ikke storløber, skal starte stille og roligt op.
Så kom frisk, hvis nogen kunne tænke sig at løbe sammen med mig - det giver mere motivation når man ikke skal trække sig afsted alene.