Motionsblog uge 11

Du læser en tråd i debat > motion

Motionsblog uge 11
Denne uge går jeg en halv kilometer længere powerwalk tirsdag og torsdag, dvs nu 2 km, det tager godt 20 min på mine korte ben.

Løbetræningen er kommet til 5 runder á 3 minutters løb og 1 minuts gang. Mandag var heldigvis nådig, der var masser af energi oven på weekendens rekreationspause.

I denne uge har jeg lagt en svømmetur oven i programmet tirsdag. :-) Min kæreste var med. Han er computernørd, og i så dårlig form at hans 20 minutters vandpjasken gav ham et mindre ildebefindende i omklædningsrummet! Major wake up call. :-( Han må med igen!

Korte daglige ture med sjippetovet og op og ned ad trappen fungerer for mig, og glipper det en dag, er jeg frisk på den næste.

Styrketræningen går sådan at jeg kan mærke at både arme, ryg og mave er stærkere nu end for to uger siden. Jeg håber jeg husker det hvis jeg går i stå.

Jeg glæder mig til torsdagens cykeltur mens aftensmaden koger færdig. Sidst fik jeg set en vej i nærheden, hvor jeg aldrig har været før, og så bla en flok rådyr.

Generelt har jeg bare masser af energi her først på ugen! Super fedt!
14 år16. marts 2010 kl. 20:29
re: Motionsblog uge 11
Hey :)
Har lige væretude at løbe en tur. Idag løb jeg den længste tur jeg nogensinde har løbet mens jeg har boet her. Det er første gang jeg har har stoppet på grund af trætte ben i modsætning til forpustethed.
14 år16. marts 2010 kl. 23:18
1 times styrketræning
14 år17. marts 2010 kl. 22:42
:)
Cirkeltræning og interval løb.
Muligvis lidt svømning i weekenden, og ellers gå-ture og rengøring
14 år18. marts 2010 kl. 07:49
Til lykke med din personlige sejr, Straight Edge! Godt gået, og en god ting at huske, når motivationen er lav.
14 år18. marts 2010 kl. 08:12
Har fundet på noget skørt: At sjippe lidt hver gang jeg har været på toilettet. :-) Det går hurtigt fremad!
14 år18. marts 2010 kl. 08:15
Jeg har brug for at justere lidt på mit motionsprogram, lægge en hviledag ind midt i ugen. Onsdag ville jo være god at hvile helt ud i, men hvad så med den løbetræning der ligger så godt der? Skal jeg skære svømning og cykeltur ud? Jeg sprang ihvertfald cyklingen over i går, og gennemførte ikke løbetræningen sidste fredag. Jeg har heller ikke så meget mod på den i dag, hvad mon det skyldes, når jeg nu ikke kom ud i går? Jeg er helt mørbanket i kroppen.

Det skal lige siges at jeg har lyst til at holde weekenden fri for skemalagt motion.
14 år19. marts 2010 kl. 12:54
Det kunne godt være du skulle holde dig en hviledag Siri når du er helt mørbanket i hele kroppen. Hellere en ekstra hviledag end at du giver op fordi du bliver for øm.

Min uge har ikke været for god motionsmæssigt. i mandags var jeg ude og løbe med løbehold og det gik mildest taget dårligt.

tirsdag, onsdag passede jeg barnebarn på 1½ år.
men idag har jeg været ude og løbe sammen med 2 fra løbeholdet - 8 km. Det gik super men nu sidder jeg med migræne øv, øv. heldigvis ikke et anfald af de værste så jeg kan holde hovedet oppe og benene ned.
14 år19. marts 2010 kl. 14:49
Så er der forår i luften! Sneen i det nordjyske er på tilbagetog og jeg er startet årets løbeprogram.

Sidste år fulgte jeg iforms løbeprogram fra 0-5 km. I år starter jeg på fra 5-10!

Yes!
14 år20. marts 2010 kl. 15:27
Styrketræning 70 minutter
14 år20. marts 2010 kl. 18:25

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });