Mavebøjninger hjælper

Du læser en tråd i debat > motion

Mavebøjninger hjælper
Jeg har aldrig siden jeg fik mine børn for 15 og 14 år siden kunne lave sit-ups, altså mavebøjninger, på et niveau der var højere end ynkeligt, men efter blot to uger med træning 3 gange om ugen er jeg kommet over det døde punkt hvor jeg kan hæve overkroppen op i siddende stilling. Det er fantastisk motiverende! Jeg er helt oppe og køre over hvor lidt træning der rent faktisk skulle til, og flov over at jeg ikke engang har kunnet holde fast så længe i tidligere forsøg, selv om jeg selvfølgelig godt kan have været lige ved og næsten i et stykke tid. Den lidt fladere mave er inden for rækkevidde.
14 år15. marts 2010 kl. 08:11
re: Mavebøjninger hjælper
Super!! ;-)

Mht at flade maven, så hjælper det faktisk også at trække mavemusklerne sammen så tit man husker det. Og det kan jo gøres i køen i supermarkedet.

Men flot gået med sit-ups. Det er også mit svage punkt
14 år23. marts 2010 kl. 07:53
re: Mavebøjninger hjælper
Jeg har siden fundet ud af at jeg laver dem heeelt forkert. Man skal ikke op at sidde. Det er åbenbart kun for mænd. til gengæld har jeg fundet en masse andre maveøvelser, som jeg er i gang med at prøve. Det går ret hurtigt fremad.
14 år23. marts 2010 kl. 12:46

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });