#2 af bruger slettet
Et godt valg
Du læser en tråd i debat > motionbruger slettet
re: Et godt valg
Sådan :) Super godt valg og sejt gjort af dig... Håber at MP3 afspilleren og de nye sko vil give dig fornyet energi :)
14 år11. marts 2010 kl. 09:36
Kirsten P (slettet)
godt gået. Det er god insigt at få at man også kan glæde sig selv med andre ting end noget at putte i munden
14 år11. marts 2010 kl. 10:05
ARM (slettet)
SEJT
Dejligt du ville dele det - nu sidder jeg her med et smil.
Tak for det
Dejligt du ville dele det - nu sidder jeg her med et smil.
Tak for det
14 år11. marts 2010 kl. 17:26
bruger slettet
Selv tak :D
Og har netop været på fitness med de nye sko, og det er så skønt at løbe i noget med noget ordentlig støtte, det gør virkelig en større forskel end jeg havde regnet med.. løbeoplevelsen bliver helt anderledes :)
Og har netop været på fitness med de nye sko, og det er så skønt at løbe i noget med noget ordentlig støtte, det gør virkelig en større forskel end jeg havde regnet med.. løbeoplevelsen bliver helt anderledes :)
14 år11. marts 2010 kl. 21:38
Igår var jeg så ret irriteret fordi jeg startede dagen med at møde op i skole og finde ud af at jeg havde fri.. Det er lidt surt når man bruger en time hver vej på transport..
Derefter mødte min klaverlærer ikke op til min time på musikskolen, så jeg var lige ved at være så ærgerlig at jeg løb ned i centret og ville købe en kæmpe pizza og en masse slik..
Men så tænkt jeg, da jeg allerede de sidste uger har brugt næsten hele min sidste løn på udelukkende mad og slik, at nu skulle resten godt nok bruges fornuftigt, så jeg fik købt en rigtig god ny mp3 og et par fede og dyre løbesko :) Købte ingen pizza :)
Er ret stolt over mig selv og glæder mig nu til at afprøve skoene i fitness i aften :-)
Måtte bare lige dele det med jer, synes det er så længe siden jeg har fået taget mig sammen til noget som helst overhovedet nemlig xD