#2 af SiriS (slettet)
Motionsblog uge 10
Du læser en tråd i debat > motionSiriS (slettet)
re: Motionsblog uge 10
Banecykling lyder sejt! :-)
Jeg er nået til 2. uge af min 'præ-militære' løbetræning.
Jeg har været ude at powerwalke 2 mindre ture i dag og vil igen i overmorgen.
Jeg havde glemt at sjippe efter første gåtur, så jeg prøvede efter den anden, men måtte opgive efter 2x30 hop; jeg kunne slet ikke holde det ud. Men i morgen prøver jeg igen.
På torsdag skal jeg også ud at cykle igen. Det bliver nok en lidt kortere tur end sidst denne gang, for jeg skal da lige træne min stakkels mås. Det kan dog godt blive et problem at finde kortere ture, hvis ikke jeg vil tilbage samme vej, men det skal nok lykkes.
Jeg er nået til 2. uge af min 'præ-militære' løbetræning.
Jeg har været ude at powerwalke 2 mindre ture i dag og vil igen i overmorgen.
Jeg havde glemt at sjippe efter første gåtur, så jeg prøvede efter den anden, men måtte opgive efter 2x30 hop; jeg kunne slet ikke holde det ud. Men i morgen prøver jeg igen.
På torsdag skal jeg også ud at cykle igen. Det bliver nok en lidt kortere tur end sidst denne gang, for jeg skal da lige træne min stakkels mås. Det kan dog godt blive et problem at finde kortere ture, hvis ikke jeg vil tilbage samme vej, men det skal nok lykkes.
14 år9. marts 2010 kl. 19:45
Frandsen1987 (slettet)
Har været til 1 times spinning her til aften.
14 år9. marts 2010 kl. 21:09
SiriS (slettet)
Jeg følte mig helt sej da jeg var ude at løbe i dag. Dejlig følelse! :-)
14 år10. marts 2010 kl. 19:59
gtfh (slettet)
Styrketræning for overkrop: 1 time
Banecykling er i hvert fald skidesjovt (selvom man umiddelbart ikke kan forestille sig noget morsomt i at køre rundt og rundt i elektrisk lys). Og lige sagen hvis man er til intervaller for fuld skrue men med gode snakkepauser imellem. Det er helt uden sidestykke den mest tiltalende motionsform jeg er stødt på endnu - synd, det er så svært tilgængeligt.
Banecykling er i hvert fald skidesjovt (selvom man umiddelbart ikke kan forestille sig noget morsomt i at køre rundt og rundt i elektrisk lys). Og lige sagen hvis man er til intervaller for fuld skrue men med gode snakkepauser imellem. Det er helt uden sidestykke den mest tiltalende motionsform jeg er stødt på endnu - synd, det er så svært tilgængeligt.
14 år10. marts 2010 kl. 20:40
SiriS (slettet)
Er begyndt at gå på trapper herhjemme, og har fundet ud af at entreen er et godt sted at sjippe i fred.
14 år11. marts 2010 kl. 18:28
gtfh (slettet)
"svømning" - der var ikke meget motion i det i dag.
14 år12. marts 2010 kl. 22:28
Kirsten P (slettet)
Har været ude og løbe idag, efter 2 forgæves forsøg i løbet af ugen. Tog 10 km ruten og gik de sidste 2 km hjem, men det er ok i forhold til hvad jeg gjorde tirsdag og torsdag.
Det er godt det er nu jeg har løbekrise og ikke om en mdr. for så ville der ikke være lang tid til 8 maj
Det er godt det er nu jeg har løbekrise og ikke om en mdr. for så ville der ikke være lang tid til 8 maj
14 år13. marts 2010 kl. 13:34
Banecykling: 1t 45m
20min opvarmning + 3x30omgange i "roligt" tempo aht. knæet der stadig er en smule ømt. Det blev som forventet ikke værre af at blive brugt.