cirkeltræning

Du læser en tråd i debat > motion

cirkeltræning
nu har jeg været i gang med cirkel træning i noget tid og hold op hvor det hjælper ,,, ikke nok med maven er lidt fladere men mine lår er ikke så store mere , det kan ses på mine bukser som jeg kan passe nu ,,,, et helt vild lykke rus er jeg i.... er på niveau 2 og nyder det hvergang
14 år25. februar 2010 kl. 10:49
re: cirkeltræning
Tillykke - hvor længe har du været i gang, og hvor ofte? :)
14 år25. februar 2010 kl. 17:50
Ih jeg gad godt jeg ikke boede i lejlighed og kunne lave alt sådan noget herhjemme.

Vil SÅ gerne tabe mig om lårene, jeg har tabt mig 5,1 kg. men føles som om det meste er fra maven, ikke fordi det er dårligt, men hvis jeg nu tabte mig lidt mere på lårene kan jeg jo passe de gamle bukser.

Nå ja bare lidt misundelse her fra. Og tillykke med dine fremskridt :)
14 år25. februar 2010 kl. 21:14
jeg har været i gang i ca halv anden måned og laver øvelserne 2-3 om ugen ,,,

det er et hårdt program men det hjælper rigtig meget ..

mange tak for alle de lykønskninger jeg har fået

knus
14 år26. februar 2010 kl. 12:07
Frandsen! Jeg bor i 1 vaerelses og jeg laver oevelser derhjemme hver dag. Koeb nogle workout dvd'er og saa derudaf :)

Flytter sofaen, laver baade styrkeoevelser og danser/kickboxer. Haar koet et par 1 kg vaegte og en yogamaatte, man kan godt i lejlighed!
14 år28. februar 2010 kl. 12:23
Jeg tænker mere på mine underboere. Pladsen kan jeg godt finde, men at hoppe rundt på trægulvet i en lejlighed er, altså ikke så fedt for underboerne.

Jeg ved jeg var blevet vildt træt af det, hvis min overbo gjorde det :)
14 år7. marts 2010 kl. 16:40
Jeg bor også i lejlighed, og jeg tror altså på at mine underboere nok skal overleve de 3-4 x 20 min. om ugen jeg hopper rundt herhjemme.

Tror bestemt det er værre for dem at jeg har tre børn, som også skal være her, og det er jo hele dagen ;-)

Cirkeltræning kan også findes på nettet, så jeg dyrker motion foran pc'en :-)
14 år13. marts 2010 kl. 14:16
Samme her, der er ret lydt gennem vores gulve, men jeg holder ikke fester, eller ryger osv. som nogle af mine naboer, så jeg mener godt jeg kan tillade mig lidt hop 3-4 gange om ugen :)
14 år22. marts 2010 kl. 15:28
...
hvad taster i det egentlig ind som her på madital?
14 år22. marts 2010 kl. 17:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });