#2 af Sannew (slettet)
motionsblog uge 7
Du læser en tråd i debat > motionSannew (slettet)
re: motionsblog uge 7
intervaltræning i 40 minutter.
Og en lille løbetur på et kvarter. Jeg er lidt rusten og skal lige i gang igen
Og en lille løbetur på et kvarter. Jeg er lidt rusten og skal lige i gang igen
14 år15. februar 2010 kl. 20:45
gtfh (slettet)
Styrketræning (fullbody) 120 minutter, men også med lidt for lange pauser når jeg lige skulle følge med i fjernsynet.
14 år16. februar 2010 kl. 18:36
gtfh (slettet)
Jeg har lagt mig syg og kan desværre ikke træne.
Hvad er din forklaring - her er alt alt for stille!!!
Hvad er din forklaring - her er alt alt for stille!!!
14 år19. februar 2010 kl. 17:15
Superwoman
Fitnesscenter 3 gange om ugen
2 X 15 min på cykel
20 min på crosstrainer
10 min på sådan en arm maskine (aner ikke hva den hedder)
Har været afsted tirsdag og torsdag og mangler bare en gang mere i denne uge.
2 X 15 min på cykel
20 min på crosstrainer
10 min på sådan en arm maskine (aner ikke hva den hedder)
Har været afsted tirsdag og torsdag og mangler bare en gang mere i denne uge.
14 år19. februar 2010 kl. 17:42
Straight Edge (slettet)
Igår aftes lavede jeg min sædvanlige styrketræning. Dog med lidt færre gentagelser en normalt. Rart endelig at få trænet igen.
14 år20. februar 2010 kl. 13:07
Straight Edge (slettet)
I dag da jeg skulle købe ind havde jeg lige lidt travlt og tænkte at jeg ville løbe noget af vejen. Det gik super og jeg kunne løbe længere end jeg har gjort før siden jeg flyttede =) Jeg løb 1,15 km.
14 år20. februar 2010 kl. 17:35
ileby (slettet)
har løbt en tur på 3 km i dag
14 år20. februar 2010 kl. 18:50
bruger slettet
Jeg havde planlagt at løbe 4 ture denne uge. Det blev til to, da jeg sov over en af dagene.
Jeg løb 4 km tirsdag. 10 km torsdag.
I dag har jeg lige løbet 20 km med Spartas løbehold. Det var noget af en kamp. Jeg var ved at opgive flere gange. Jeg var endda lige ved at stoppe ved et busstop sted for at tage bussen. Dér var det godt jeg løb med en veninde. Hun sagde at der jo kom flere busstoppesteder, så jeg tænkte at jeg lige ville blive ved til det næste stop. Sådan fortsætte det til jeg endelig kom i gennem ruten.
Opbakning betyder virkelig alt! Og nu er følelsen ubeskrivelig - jeg gav virkelig alt hvad jeg havde for at gennemføre ruten.
Jeg løb 4 km tirsdag. 10 km torsdag.
I dag har jeg lige løbet 20 km med Spartas løbehold. Det var noget af en kamp. Jeg var ved at opgive flere gange. Jeg var endda lige ved at stoppe ved et busstop sted for at tage bussen. Dér var det godt jeg løb med en veninde. Hun sagde at der jo kom flere busstoppesteder, så jeg tænkte at jeg lige ville blive ved til det næste stop. Sådan fortsætte det til jeg endelig kom i gennem ruten.
Opbakning betyder virkelig alt! Og nu er følelsen ubeskrivelig - jeg gav virkelig alt hvad jeg havde for at gennemføre ruten.
14 år21. februar 2010 kl. 20:51
gtfh (slettet)
Er stadigvæk ikke helt rask så det var nok lidt dumt. Men dels kunne jeg ikke holde til at være inaktiv længere og dels har jeg spist alt alt for meget mens jeg har været syg, så ville også gerne høvle lidt kalorier af:
2t 45m på cykelsimulatoren.
2t 45m på cykelsimulatoren.
14 år21. februar 2010 kl. 23:29
Jeg vil lige skrive min plan for denne uge, så skal det være en god undskyldning for at skrive herinde hvis jeg ikke genemføre det.
Tirsdag: bold og balance
mave, baller og lår
onsdag: løb 8 km
torsdag : fri
fredag. puls og styrke
lørdag eller søndag. løb 11 km + leg på wii