Løbe-lir

Du læser en tråd i debat > motion

Løbe-lir
Hey alle,

Jeg har en iPhone og har lige fundet en super cool program til den.

Den hedder runkeeper. Det er en slags GPS funktion. Den kan se hvor hurtigt man løber, hvor langt, hvor mange kalorier og til slut en gennemsnitsfart. Når jeg så kommer hjem kan jeg gå på deres hjemmeside og se ens præcise rute.

Jeg elsker selv sådan noget lir og det kan virkelig være en god motivator for mig. I tilfælde af der er nogen der har det som mig, måtte jeg lige dele det med jer.

Hvis bare den kunne måle min puls, havde den været helt perferkt...mon ikke det kommer på et tidspunkt.

Jeg prøvede også at tage den med på en shopping tur - jeg tror jeg har undervurderet hvor meget det egentlig giver. Det var bare en hygge tur med min søs, hvor vi gik og snakkede og så på butikker 1 times tid. Da jeg kom hjem så jeg vi havde gået 2,5 km og forbrændt 300 kcal - det er jo meget logisk, jeg havde bare aldrig tænkt at det kunne give noget særlig. Godt alternativ til at sidde på en café og snakke.

Det er i øvrigt dejligt og motiverende at læse alle indlæggene på det her forum. Der er virkelig gang i motionen.

De bedste hilsner

Desire
14 år13. februar 2010 kl. 12:55

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });