når du kommer i bedre form vil du ikke så hurtig komme så højt op.
og den vil også falde hurtigere igen.
trøst dig med at du forbrender mange kalorier..
evt tag en snak med personalet, for det kan godt være at der er nogle instillinger der kan gøres noget med på de maskiner du bruger...
#2 af ileby (slettet)
mit problem er at der på maskinerne jo er håndtag, der måler ens puls min puls kommer op på 185 på nulkommafem og så siger maskinen "HIGH HEART RATE- COOL DOWN" og det er altså lidt et problem. jeg syntes ikke at jeg på nogen måde overbelaster mig selv, når jeg træner. jeg løber/går på løbebåndet i 20 min. hvor jeg ca. når 2.5 km. jeg løber 9 km/t somregel et minut og efter det minut, må jeg tage den med ro pga. min puls er så sindssygt høj (185). når jeg så begynder at gå igen syntes jeg at det tager flere minutter inden den er nede under 176.
det samme problem sker på skimaskinen efter bare 5 min. og jeg tager det altså på ingen måde i et super hurtigt tempo.
jeg vil gerne presse mig selv med mit løben, men maskinen tillader det simpelthen ikke. og det er altså ikke let, når jeg kun kan løbe 1 minut af gangen pga. min puls..
jeg ved fra min far, der i sine unge dage var atlet og fynsmester i løb at han også havde en høj puls.
men hvad filan gør jeg ved det og er det alvorligt? håber der er nogle, der evt. kan sætte mig lidt ind i det.
hvergang jeg har fået målt den hos lægen, har den været helt normal.