#2 af Kirsten P (slettet)
Indtastning af styrketræning
Du læser en tråd i debat > motionKirsten P (slettet)
re: Indtastning af styrketræning
prøv vægtløftning der er 2 at vælge imellem ellers er der en der hedder træningcenter, motioncenter generelt
14 år28. januar 2010 kl. 18:50
Bøge (slettet)
Jeg vil også sige at du skal tage det forslag i motionslisten der hedder Vægtløftning, ved ikke hvad der er forskel på de to, men det kan du se når du taster det ind.
Når du træner tung styrketræning med max 10 rep., så går jeg ud fra at du primært træner med frie vægte, så kan du sagtens bruge den formel der er i listen, om du så forbrænder mere, er det jo kun fint.
mvh
Bøge
Når du træner tung styrketræning med max 10 rep., så går jeg ud fra at du primært træner med frie vægte, så kan du sagtens bruge den formel der er i listen, om du så forbrænder mere, er det jo kun fint.
mvh
Bøge
14 år28. januar 2010 kl. 18:53
bruger slettet
De begge to er vist sat til lidt så vidt jeg har tjekket, derfor jeg spurgt :)
Men jo alt foregår i fri vægt, det giver klart mest og er mere funktionel træning. men tak for svar
Men jo alt foregår i fri vægt, det giver klart mest og er mere funktionel træning. men tak for svar
14 år28. januar 2010 kl. 19:08
bruger slettet
Ja og der er så kvaje bajer fra min side af..
Havde valgt den samme to gange i træk, tænke torsk?
anyways :D tak for input, den øverste af de to vægtløftnings ting er hårdt.
Havde valgt den samme to gange i træk, tænke torsk?
anyways :D tak for input, den øverste af de to vægtløftnings ting er hårdt.
14 år28. januar 2010 kl. 19:12
Først og fremmest tak for en genial side, det er lidt lettere end mit herlige excel ark (;
Nu er jeg så igang med at skrive min ting ind, og har opdaget at der ikke er nogle indtastinger for tung styrketræning. Nu snakker vi om styrketræning som er så tungt at du max kan lave 9-10 og de sidste er så hårde at du knap kan løfte den og ekstrem mælkesyre produktion. Mit puls ur er desværre gået i stykker og kan derfor ikke selv skrive det ind.
Nogle forslag?