#2 af anzhomg (slettet)
Effektiv træning i hjemmet - Cirkeltræning
Du læser en tråd i debat > motionanzhomg (slettet)
re: Effektiv træning i hjemmet - Cirkeltræning
ej hvor godt. jeg syntes lige at jeg netop her til aften mangler lidt træning. det skal jeg bestemt prøve i aften, det lyder super :D
14 år24. januar 2010 kl. 17:56
bruger slettet
Tusind tak for tippet.....
...skulle lige prøve i dag, og pludselig var hele familien med....det er noget der kan lokke mine dovne knægte - altså at det kan foregå foran computeren ;-)
Så det skal nok blive et hit - både for mig som trænger, men også for resten af familien :-)
Så tak for den
Vh Karin
Så det skal nok blive et hit - både for mig som trænger, men også for resten af familien :-)
Så tak for den
Vh Karin
14 år25. januar 2010 kl. 20:44
anzhomg (slettet)
re: uh.. det var godt
jeg prøvede det igår aftes.. på det letteste niveau (pinligt). det virkede rigtig godt. i stedet for de armbøjninger hun lavede, lavede jeg dog bare de traditionelle mande armbøjninger :o) næste gang bliver det dog på et højere niveau, det kan jeg vidst godt holde til :)
14 år25. januar 2010 kl. 22:46
Gumpen (slettet)
re: uh.. det var godt
Godt at det kan bruges. Jeg laver det 3 gange pr. uge på niveau 4. Jeg er helt smadret bagefter og føler virklig, at jeg er trænet igennem.
Her hos os har både konen og knægten på 3 år også deltaget, så det er rigtig sjovt.
I første omgang tager jeg også "mande-armbøjninger" men i 2. og 3. omgang må jeg ty til de lidt lettere...
Her hos os har både konen og knægten på 3 år også deltaget, så det er rigtig sjovt.
I første omgang tager jeg også "mande-armbøjninger" men i 2. og 3. omgang må jeg ty til de lidt lettere...
14 år27. januar 2010 kl. 13:14
Mivsel (slettet)
re: Effektiv træning i hjemmet - Cirkeltræning
Hvad kalder i cirkeltræningen i motionsdagbogen?
14 år28. januar 2010 kl. 14:58
Som småbørnsfar med fuldtidsjob og en vinter der ikke rigtigt vil slippe sit tag, har jeg lidt svært ved at finde tid i kalenderen til at få trænet effektivt. Faldt så over dette, og det er vanvittig hårdt og godt for både styrke og kondition. Det eneste det kræver er 1x2 meter gulvplads.
Når ungerne sover sætter jeg høretelefonerne i computeren og gennemføre programmet på niveau 4. Det er rigeligt til mig lige pt og tager ca. 30 min.
God fornøjelse:
(et forældet link til motion-online.dk er blevet fjernet)