#2 af KarinaHadsten (slettet)
Zumba
Du læser en tråd i debat > motionKarinaHadsten (slettet)
re: Zumba
Jeg har aldrig prøvet det, men så lige en reklame i TV-shop. Det ser da ud til at være top underholdende motion. Men nu elsker jeg også at danse ;-)
Glæder mig til at høre om det hvis du investerer i DVD'en.
Glæder mig til at høre om det hvis du investerer i DVD'en.
14 år14. januar 2010 kl. 08:47
Kirsten P (slettet)
Jeg har prøvet det 3 gange på hold. Alle 3 gange var det bare sådan en prøvetime så jeg kan ikke gå til det, men det var svært og derfor også skægt. Der er ikk så mange motionsformer hvor man også kan dyrke de femine sider
14 år14. januar 2010 kl. 09:20
burdeikke (slettet)
Jeg underviser i det og har et meget blandet forhold til det. JEg må indrømme at jeg synes det er overeksponeret i høj grad. Zumba er sjovt, men det er salsa exercise, danceaerobic, latin mix, dancefit, body jam og funk også. Det afhænger SÅ meget af instruktøren! På mine hold bevæger jeg mig væk fra den oprindelige zumba fitness og mere over i dansens verden, Latin hip hop i højt tempo er det nok nærmere, og det er svært fordi mine elever er smadder dygtige. Andre laver det helt efter bogen. Jeg har dvden, fordi jeg har uddannelsen, men jeg mener ikke den er værd at investere i. Zumba er sjovt pga af stemningen og den får man altså ikke via en dvd. Noget andet er at de lyver omkring kalorier forbrændingen. Man forbrænder IKKE 1000 kcal i timen..
14 år14. januar 2010 kl. 23:03
mopsie
Jeg har investeret i tre zumba dvd'er. Og det er IKKE pengene værd. De er supersvære og jeg blev meget hurtigt irriteret på danselærerne. Desuden er det den samme musik der er på alle tre dvd'er, det er ikke engang særlig god eller inspirerende musik.
Jeg har overvejet at melde mig til et zumbahold eller en anden form for dansehold, da det sikkert kunne være en sjov måde at forbrænde lidt kalorier.
Så lige umiddelbart vil jeg ikke råde dig til at købe dem.
Jeg har overvejet at melde mig til et zumbahold eller en anden form for dansehold, da det sikkert kunne være en sjov måde at forbrænde lidt kalorier.
Så lige umiddelbart vil jeg ikke råde dig til at købe dem.
14 år15. januar 2010 kl. 18:23
Anonym
Ok tusind tak for jeres svar.
Jeg har også overvejet at se om de ikke havde nogle hold her i Odense. Men ja har bare ikke lige kunne finde nogen steder hvor de har det.
Jeg har også overvejet at se om de ikke havde nogle hold her i Odense. Men ja har bare ikke lige kunne finde nogen steder hvor de har det.
14 år18. januar 2010 kl. 15:30
Er der nogen herinde som har nogen erfarring med Zumba ???