Motions ven

Du læser en tråd i debat > motion

Motions ven
Hej jeg er en ung pige på 22 år, jeg bor i Aalborg og vil meget gerne have en motionsven.. Jeg er en overvægtig pige på 92kg, som for alvor ønsker at tabe sig.. Vi kan være motivation for hinanden og støtte hinanden i vores mål om vægt tab.
14 år26. december 2009 kl. 18:45
re: Motions ven
Hej
Jeg søger også motionsven - men i århus.
Evt en pige der vil være med til at styrketræne sammen i fitness world, så vi kan presse hinanden.
14 år4. januar 2010 kl. 21:10
Kunne også godt bruge en motionsven... bare i lyngby... sikke vi er spredt over det hele:o)
14 år5. januar 2010 kl. 12:12
Hej jeg savner også en.. Dog i Holstebro.
14 år10. januar 2010 kl. 12:09
Jeg kunne også godt bruge en men i Køge ; ).

kan vi så ikke bare hjælpe hinanden herinde ?? - evt. med chat ( via messenger ) en bestemt ugedag.

Bare for at motivere hinanden

Maria
14 år12. januar 2010 kl. 17:58

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });