#2 af Sannew (slettet)
Motionsbloggen uge 49
Du læser en tråd i debat > motionSannew (slettet)
re: Motionsbloggen uge 49
Wow, tillykke med det. Jeg tror gerne det er hårdt!
Jeg løb en tur i noget, der faktisk var godt vejr. Det var rart at blive blæst igennem.
Hvis jeg orkede, ville jeg lave yoga, men jeg ved ikke helt, om jeg orker...
Jeg løb en tur i noget, der faktisk var godt vejr. Det var rart at blive blæst igennem.
Hvis jeg orkede, ville jeg lave yoga, men jeg ved ikke helt, om jeg orker...
14 år30. november 2009 kl. 22:15
bri (slettet)
jeg løb 5-5-8-4-min, skridt 12655,
14 år1. december 2009 kl. 09:40
angelique (slettet)
Hold da op hvor var mine ben tunge idag efter den cykeltur igår. Jeg fik dog løbet en lille tur på 35min med 9km/t, løftet lidt halvhjertet på et par vægte og det var det. Men jeg fik dog lavet lidt :)
14 år1. december 2009 kl. 23:34
Sannew (slettet)
Jeg løb min tur på en halv time i frostklart vejr, virkelig dejligt, men lidt af en udfordring at betjene en ipod med vanter på ;-)
Her til aften ville jeg være lidt energisk; jeg har lånt et nyt kickboxing program på biblioteket, og det kastede jeg mig over, men det var virkelig dårligt, så jeg holdt efter 20 minutter, og så gad jeg altså ikke at kaste mig over noget andet. - der må være en grænse også selv om den har stået på 2 x dessert i dag...!
Her til aften ville jeg være lidt energisk; jeg har lånt et nyt kickboxing program på biblioteket, og det kastede jeg mig over, men det var virkelig dårligt, så jeg holdt efter 20 minutter, og så gad jeg altså ikke at kaste mig over noget andet. - der må være en grænse også selv om den har stået på 2 x dessert i dag...!
14 år2. december 2009 kl. 22:17
angelique (slettet)
jeg synes det er vildt flot at du løber rundt i kulden :) Jeg er simpelthen for kuldeskær...
Jeg tog et bodybike intro og et light hold og en time pilates. Og jeg har vel gået ca 1 time i alm transport fra pkt a til b i løbet af dagen.
Jeg tog et bodybike intro og et light hold og en time pilates. Og jeg har vel gået ca 1 time i alm transport fra pkt a til b i løbet af dagen.
14 år2. december 2009 kl. 22:52
Sannew (slettet)
Budokon kampsport - det er s** hårdt! Men sjovt. Så det prøvede jeg som afveksling for kickboxingen
14 år3. december 2009 kl. 21:19
angelique (slettet)
Jeg tog 35 min på crosstraineren på lvl 8. Synes mine knæ er lidt dumme for tiden. Har gået 2,5 time som transport til og fra stationer, skole og træningscenter så jeg er ok tilfreds taget benene i betragtning.
14 år4. december 2009 kl. 00:37
bri (slettet)
løbet 5-5-9-4-3- min
skridt 14688
skridt 14688
14 år5. december 2009 kl. 09:26
Sannew (slettet)
Angelique: jeg kan godt forstå hvis dine knæ 'brokker sig lidt'. For du har godt nok knoklet her på det sidste.
Selv var jeg social i går (oh, no! pizza ... hehe), men jeg tog mig selv i nakken og trænede lidt kickboxing før jeg gik i seng i går, bare for at få forbrændingen nogenlunde op på indtaget.
Og godt gået Bri! Det går virkelig fremad med dit løbeprogram!
Selv var jeg social i går (oh, no! pizza ... hehe), men jeg tog mig selv i nakken og trænede lidt kickboxing før jeg gik i seng i går, bare for at få forbrændingen nogenlunde op på indtaget.
Og godt gået Bri! Det går virkelig fremad med dit løbeprogram!
14 år5. december 2009 kl. 10:39
Jeg har lagt hårdt ud med et bodybike II hold. Det er første gang jeg prøver det. Det var åndsvagt hårdt men det var ikke værre end første gang jeg sad på en spinning cykel til et introhold. Så dem tror jeg godt jeg kan nappe nogle flere af :)