Cross

Du læser en tråd i debat > motion

Cross
På listen over motionsformer kan jeg ikke finde træning på en crosstræner. Hvilken motionsform er bedst at sammenligne med?
15 år23. november 2009 kl. 12:42
re: Cross
Jeg plejer at skrive det ind som stepmaskine, generel....
Men jeg har også bemærket at den mangler..
15 år23. november 2009 kl. 15:18
Når du crosstræner kan du som regel aflæse hvor mange calorier du forbrænder og hvor lang tid det tager. Jeg taster den simpelthen ind som fri træning, der kan man nemlig taste de 2 ting ind, og så beregner madital hårdhedsgraden.
15 år23. november 2009 kl. 16:04
det mærkelige er at den mangler på næsten alle de fitnesssider hvor man kan indtaste sine resultater.
15 år24. november 2009 kl. 00:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });