#2 af Sannew (slettet)
Motionsbloggen uge 46
Du læser en tråd i debat > motionSannew (slettet)
re: Motionsbloggen uge 46
Jamen yoga er jo også super godt. Og så ønsker jeg dig held og lykke med dag 2 i løbeprogrammet i morgen.
Selv var jeg ude at løbe 27 minutter i morges. Så ved jeg ikke om det bliver til mere i dag.
Selv var jeg ude at løbe 27 minutter i morges. Så ved jeg ikke om det bliver til mere i dag.
15 år10. november 2009 kl. 13:16
SiriS (slettet)
Har fundet min skridttæller igen. Det er motiverende.
15 år11. november 2009 kl. 08:33
SiriS (slettet)
Der var lagt snedige snarer ud fra min kærestes side, men jeg lod mig ikke stoppe, jeg MÅTTE bare ud i regnen og gå og løbe de foreskrevne minutter. Ikke meget, men pulsen kom op, og JEG ER I GANG MED LØBETRÆNING IGEN! WUUHUU!
Men ellers kun 5100 skridt i dag, inkl. løbeturen. :-/
Men ellers kun 5100 skridt i dag, inkl. løbeturen. :-/
15 år11. november 2009 kl. 21:27
Sannew (slettet)
Surt med skridtene, men SUPER med løbeturen. Det betyder meget at være i gang, synes jeg.
Jeg må desværre undvære min løbetur i dag. Jeg har et sygt barn - sk*** influenza - som ikke kan være alene, så jeg må finde på noget andet. Det bliver så nok til kickboxing eller noget andet voldsomt, så jeg kan få sat mere gang i forbrændingen.
Jeg må desværre undvære min løbetur i dag. Jeg har et sygt barn - sk*** influenza - som ikke kan være alene, så jeg må finde på noget andet. Det bliver så nok til kickboxing eller noget andet voldsomt, så jeg kan få sat mere gang i forbrændingen.
15 år12. november 2009 kl. 11:05
SiriS (slettet)
Det virker som om det kører godt for dig med motionen, Sannew, det er meget motiverende at følge med i.
I dag har jeg været ude at gå to gange, først min lille morgentur, som blev lidt længere end minimum fordi jeg talte i telefon imens, og så en lidt længere tur, i langsomt tempo, med en veninde som var nede. Ikke så meget pulstræning, men frisk luft er også godt, og jeg synes det kører nu med at holde vanen med at komme ud i gang.
I dag har jeg været ude at gå to gange, først min lille morgentur, som blev lidt længere end minimum fordi jeg talte i telefon imens, og så en lidt længere tur, i langsomt tempo, med en veninde som var nede. Ikke så meget pulstræning, men frisk luft er også godt, og jeg synes det kører nu med at holde vanen med at komme ud i gang.
15 år12. november 2009 kl. 17:39
SiriS (slettet)
Har været ude at gå og løbetræne. Det er fedt at være i gang, og jeg skal nok komme op på 10000 skridt om dagen efterhånden. Jeg skal putte 4000 ind i dagsprogrammet for at nå det mål, så der er unægteligt et stykke vej.
15 år13. november 2009 kl. 17:44
Sannew (slettet)
Jeg kan stadig ikke løbe på grund af min søns influenza! Trænger ellers til frisk luft, synes jeg. Forhåbentlig i morgen!
Så jeg har fået bokset og sparket. Det kan varmt anbefales hvis man har nogle ting man skal af med. Kilo, fx eller frustrationer. Havde nu ikke så meget energi. Håber ikke at jeg er på ved til at få influenza!
Det lyder også som om du har fået kridtet skoene godt, Siri. Dejligt at løbe lidt sammen - selv om det r på afstand!
God fredag
Så jeg har fået bokset og sparket. Det kan varmt anbefales hvis man har nogle ting man skal af med. Kilo, fx eller frustrationer. Havde nu ikke så meget energi. Håber ikke at jeg er på ved til at få influenza!
Det lyder også som om du har fået kridtet skoene godt, Siri. Dejligt at løbe lidt sammen - selv om det r på afstand!
God fredag
15 år13. november 2009 kl. 23:24
Sannew (slettet)
Så kom jeg endelig ud og løbe igen! 3x10 minutter blev det til. Jeg er jo gået i gang med iforms fra 5-10 km for at forbedre formen. Jeg har egentlig hverken lyst til at løbe 10 km eller en hel time. 1/2 er helt fin med mig. Men jeg vil gern forbedre formen lidt, så jeg faktisk kan løbe 5 km på en halv time (og ikke omk 4 som det faktisk er nu!), og jeg går ud fra, at jeg kan bruge dette program til det.
15 år15. november 2009 kl. 15:06
Sannew (slettet)
Uh, og jeg glemte helt at nævne solen, som sørme også var ude i dag! Hørte i vejrudsigten for leden at der indtil da kun havde været 4 solskinstimer i hele november!!!
Men i dag skinnede den da her!
Men i dag skinnede den da her!
15 år15. november 2009 kl. 15:07
Jeg satser på at komme ud og gå, jeg skulle gerne trække min skridtstatistik op.