løbetur om morgenen.

Du læser en tråd i debat > motion

løbetur om morgenen.
hej allesammen

vil høre om nogen har gode erfaringer med at løbe om morgenen? føler mig for en gang skyld rimelig opsat på det her, og jeg ved at jeg
vil ud og prøve i morgen.
har læst en masse gode ting om motion om morgenen, men vil da lige høre om nogen har oplevet fordelene ved det?

15 år9. november 2009 kl. 19:54
re: løbetur om morgenen.
Jeg har også hørt at det skulle være bedre for din daglige forbrænding hvis du starter dagen med en løbetur og et koldt brusebad. :o) Du kan sikkert finde en artikkel om det på IFORM.dk. Det var vist der jeg læste om det.

Jeg er dog ikke så god til at løbe om morgenen. For enten skal jeg meget tidligt op og spise morgenmad først, og så vente mindst en time (og så går hele ideen jo af) Men hvis jeg løber uden at have spist og drukket, bliver jeg svimmel.
:o)
Jeg vil anbefale dig at løbe på det tidspunkt der er bedst for dig. Prøv dig frem. Det skal være en behagelig og skøn ting at komme ud på en løbetur, :o) Det er det vigtigste.
15 år10. november 2009 kl. 01:16
Motion før morgenmaden skal være blid, en rask gåtur på op til en time, og ikke mere for at undgå at kroppen tærer på sit eget protein, altså musklerne.
That's what i've heard!
15 år10. november 2009 kl. 12:50
Jeg har hørt mange, der siger at løbetur om morgenen giver en alle tiders feel-good faktor, fordi så er motionen i hus. Det tror jeg sådan set er rigtigt nok. Mit problem er bare, at jeg bliver så selvfed af at løbe, at jeg slet ikke får lavet så meget bag efter, som jeg burde. Så selv om jeg faktisk løb i morges, så løber jeg hellere om om eftermiddagen, før jeg henter barn eller sådan
15 år10. november 2009 kl. 13:14
Uh, selvfed, det går jo ikke :-D Du må på kur!
15 år11. november 2009 kl. 08:32
Ja! jeg må i hvert fald snart passe på, at egoet ikke bliver alt for stort...!
15 år11. november 2009 kl. 19:27
Man føler sig mere energisk resten af dagen og føler man kan få mere ud af dagen - hvis du løber om morgenen.
Men gør det når det passer dig bedst - for det er dig der skal løbe nogle gange om ugen og ikke andre. ;)
14 år28. november 2009 kl. 10:59

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });