Motionsbloggen uge 45

Du læser en tråd i debat > motion

Motionsbloggen uge 45
Var til yoga i dag. Da jeg har menstruation var det lidt blidere for mig end sædvanligt, men jeg kom alligevel til at svede godt i nogle af stillingerne. Vi prøvede bla at gå i bro, men der skal flere armkræfter til, før jeg kan komme helt op, jeg nåede kun til at stå op på hovedet. :-)
15 år3. november 2009 kl. 20:03
re: Motionsbloggen uge 45
Yoga er også supergodt! Og ofte hårdere end de fleste tror. Jeg prøver at sparke lidt ind så tit jeg kan.

I dag har jeg lavet en halv times kickboxing, og i morgen vil jeg løbe en tur. Er startet på iforms program fra 5-10 km (!!!!!). Til at begynde med betyder det, at jeg skal løbe lidt kortere end jeg har gjort indtil nu, men det skal nok hurtigt komme i omdrejninger!!
15 år4. november 2009 kl. 20:16
Jeg får gået mine morgenture, og nogen gange bliver det lidt længere end andre gange. Min maker har været på kursus i tre dage, så det er ved at være længe siden vi var ude at gå sidst. Jeg vil lægge en tur mere ind dagligt. Og så har jeg lige bestemt mig til at starte forfra på løbetræningen - det er sgu bedre at løbe de sølle tre minutter i et par uger end aldrig at komme i gang igen (Ja, jeg er slatten som en karklud, og det er ikke så underligt: jeg har lige regnet ud at jeg bløder over 3 gange så meget som gennemsnittet i løbet af perioden).
15 år4. november 2009 kl. 23:01
Har nu indlagt iForms begyndertræningsprogram i min 'motionsplanner' derinde og starter på mandag. Jeg tager det stille og roligt, det bliver godtnok en alt for let start, men hellere det end ikke at komme ud. Desuden er der ingen der forhindrer mig i at løbe længere, nu jeg er ude. Jeg kan jo også prøve at sætte tempoet lidt højere end jeg ellers gør når jeg løber, når jeg kun skal løbe i et minut ad gangen i den næste måned eller så...

Ligesom med morgenturen drejer det sig mest om at komme ud i første omgang. Og første februar kan jeg løbe 5 km i træk!

Hvordan går det med jer? Har I nogen motionsmål I går og arbejder på pt.?
15 år5. november 2009 kl. 22:58
I går lavede jeg en gang kickboxing. Jeg startede i sin tid på det, fordi det er en af de sportsgrene, der forbrænder flest kalorier med den mindste belastning, men jeg er virkelig blevet pjattet med det.

Ellers er mit mål at blive en habil løber. Som gammel ryger føler jeg, at det nok er det bedste jeg kan gøre for min krop. Det må jo give en vis forbedring af lungefunktion og iltoptagelse, vil jeg tro
15 år7. november 2009 kl. 12:50
I dag har jeg løbet lidt under en halv time. Senere håber jeg at finde tid til lidt kick.
15 år8. november 2009 kl. 14:17
Dejligt - i går nåede jeg op på at løbe 15,5 kilometer. :) Tiden var 1 time og 36 min, så det er jeg tilfreds nok med :)
15 år9. november 2009 kl. 17:11
Sus1: Hvor er du sej c",)
I går løb jeg 8km på 46.42. Det var jeg rigtig tilfreds med, da jeg lige har været syg i en uge :o)
I dag skal jeg i trænings centret, Styrketræne og lave en times cardeo.
Jeg er top motiveret til at være sund. Ikke kun med mad men også motion, så min hud bliver pænede og trækker sig lidt mere sammen.
15 år10. november 2009 kl. 01:12
re: re: Motionsbloggen uge 45
Hvor er I seje! :-)
15 år10. november 2009 kl. 12:47
15, 5 og 8 km, hold da lige op!!! De 15 tror jeg ikke jeg kommer til at matche, men jeg er i gang med i forms løbeprogram fra 5-10 km, så mon ikke en dag jeg kan løbe 8???

Godt gået I to! - altså løbet...
15 år10. november 2009 kl. 13:19

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });