Jeg er stolt af mig selv

Du læser en tråd i debat > motion

Jeg er stolt af mig selv
Jeg har nu i lang tid gået, når jeg skulle motionere, men eller anden dag følte jeg dat var vigtigt at jeg kunne løbe. Jeg startede med at løbe mellem to hvide pæle og mellem de næste to ovs. Det har jeg vel gjort 3 - 5 på 2 måneder.
Igår skulle jeg så prøve at gå/løbe en tur på seks km rundt om en sø i skoven. Jeg håbede jeg kunne nå rundt på omkring en time, men det tog kun 42min og 26 sek. Hold kæft hvor er det vildt, Jeg tror jeg er i bedre kondition end jeg troede.
15 år1. november 2009 kl. 18:17
re: Jeg er stolt af mig selv
Jeg kan godt forstå, at du er stolt af dig selv. Super flot!!
15 år1. november 2009 kl. 22:38
re: Jeg er stolt af mig selv
tillykke..! :o)
15 år2. november 2009 kl. 01:19

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });