Jeg kan godt li' at komme ud og løbe en tur - jeg er bare ikke så god til at få taget mig sammen. Og dumt er det, for jeg har det så godt bagefter, når jeg endelig får taget mig sammen.
Så jeg tænkte, om der var andre herinde som bor i mit område, som kunne tænke sig en at motionere sammen med?? Jeg er på ingen måde superløber.
Jeg bor i Skibby. Synes ikke man kan se i profilerne, hvor folk kommer fra. Så hvis der er nogen fra de kanter, som har lyst, så meld friskt ind.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Så jeg tænkte, om der var andre herinde som bor i mit område, som kunne tænke sig en at motionere sammen med?? Jeg er på ingen måde superløber.
Jeg bor i Skibby. Synes ikke man kan se i profilerne, hvor folk kommer fra. Så hvis der er nogen fra de kanter, som har lyst, så meld friskt ind.