OBS: vær opmærksom på kost i forb.m. motion

Du læser en tråd i debat > motion

OBS: vær opmærksom på kost i forb.m. motion
Jeg var ved at søge efter noget andet, da jeg tilfældigvis stødte på denne artikel, som jeg tænker var god at læse for jer, der er aktive løbere/motionister. Jeg lægger derfor linket her:

(et forældet link til dr.dk er blevet fjernet)

Fortsat god - opmærksom - vind :D
15 år1. oktober 2009 kl. 10:16
re: OBS: vær opmærksom på kost i forb.m. motion
Uh, det lyder uhyggeligt! Godt jeg ikke spiser hvede til morgenmad. Men faktisk kender jeg masser, der netop spiser pasta de dage de laver motion, fordi det er let fordøjeligt
15 år1. oktober 2009 kl. 22:38

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });