#2 af bruger slettet
Kæmpe appetit efter træning.
Du læser en tråd i debat > motionbruger slettet
re: Kæmpe appetit efter træning.
Du skal helt sikkert sørge for at få godt med protein, for det opbygger musklerne. Uden protein vil træningen nedbryde dine muskler. Dertil skal du have en masse grove grønsager som kan fylde din mavesæk op og gøre dig mæt uden alt for mange kalorier. Du kan fx spise 200g skær(rent kød uden fedt) oksebøf med 500g blandet blomkål og broccoli til. Det giver en stor portion og mætter rigtig meget, det er ofte noget i den stil jeg spiser til aften på en dag med meget træning.
Jeg løbetræner meget og cykler også en del. Derudover styrketræner jeg lidt i ny og næ.
Inden styrketræning(muskelopbyggende træning) plejer jeg at spise fx. et blødkogt æg, salat med tun, en proteinbar eller noget lignende, der indeholder meget protein. Hvis jeg skal løbetræne(konditionstræning), spiser jeg derimod fx. en banan, en müslibar, to chokoladekiks eller noget andet der indeholder mange kulhydrater fordi det giver mig mere energi og sukker til hjernen.
Sørg ligeledes for at få masser af vand når du træner, og også efter, det tager også en del af sulten.
Jeg løbetræner meget og cykler også en del. Derudover styrketræner jeg lidt i ny og næ.
Inden styrketræning(muskelopbyggende træning) plejer jeg at spise fx. et blødkogt æg, salat med tun, en proteinbar eller noget lignende, der indeholder meget protein. Hvis jeg skal løbetræne(konditionstræning), spiser jeg derimod fx. en banan, en müslibar, to chokoladekiks eller noget andet der indeholder mange kulhydrater fordi det giver mig mere energi og sukker til hjernen.
Sørg ligeledes for at få masser af vand når du træner, og også efter, det tager også en del af sulten.
15 år10. september 2009 kl. 22:41
Hva bør jeg evt. spise som aftensmad, som er mættende, giver den rigtige energi efter træning, og som gør at jeg ikke tager på? (Jeg skal ikke rigtig tabe mig, skal bare ha strammet min krop op).