1 kg. fedt

Du læser en tråd i debat > motion

1 kg. fedt
Jeg så lige i programmet "ha´det godt" at hvis man skal forbrænde det der svarer til 1 kg. fedt så skal man træne med sved på panden i 12 timer!!!

Tror nok lige det er lidt lettere at spise en gulerod istedet for en is så!!! : )
15 år27. august 2009 kl. 21:15
re: 1 kg. fedt
Jaaaaa!
Men motion er sjovt og holder os spændstige og sprængfyldt med energi!

<-- forsøg på at være morgenfrisk :P
15 år28. august 2009 kl. 08:42
Selvfølgelig skal vi motionere, synes bare det var lidt vildt at der skal så meget til for 1 kg.
Man forebygger jo også en masse ved at dyrke motion.
Bla. holder man sit blodsukker nede og det er ret vigtigt for mig da jeg har sukkersyge.
15 år28. august 2009 kl. 08:56
Jeg synes også det har været meget inspirerende at se holdet i Ha' det godt, som har trænet så intensivt med Chris McDonald! Ret imponerende hvad de har opnået - og budskabet fra igår var da også lidt i tråd med det i skriver: Tænk på hvad der skal til for at forbrænde den kage el. det stk. chokolade man overvejer at indtage....:o) Jeg kan nu også godt lide motion, men hvis man skal løbe 3 x marathon løb for at forbrænde 1kg synes jeg det er meget tankevækkende! God dag til alle - fra en der også forsøger at være morgenfrisk og som skal deltage i DHL stafet senere
15 år2. september 2009 kl. 07:49
Er lidt ked når min fine Fælledpark bliver invaderet af tusinder der jokker hende i stykker, så tror jeg sparer migselv for synet, men jeg hepper på dig herfra :)
15 år2. september 2009 kl. 10:11
Tak Rov. Du har ret - det er noget af et cirkus og det er også kun fordi det er meget hyggeligt at være sammen med sine kolleger på uformel vis, at jeg deltager. Ellers ville jeg skam hellere løbe min egen sædvanlige 5 km tur lige her hvor jeg bor.
15 år2. september 2009 kl. 14:42
Ja, det er ikke for at være en party pooper, hav' det sjovt :D
15 år3. september 2009 kl. 09:28

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });