Nupo & energi til træning

Du læser en tråd i debat > motion

Nupo & energi til træning
Howdy, jeg planlægger pt. en kickstart måned med den barske Nupo.

Jeg elsker at motionere og selv om de siger at man kan træne bare ikke så intenst, ville jeg høre om nogen af jer har erfaringer. Hvis man bliver alt for svag til nogen som helst motion, så vil jeg hellere spise lidt frugt og grønt supplerende og kunne træne.

Så hvis I har prøvet den barske: Kunne du mærke en markant forskel i hvor meget energi du havde til træning? På forhånd tak!

(Før nogen anti-Nupo flipper ud skal det lige siges at jeg læser medicin og har sat mig ind i princippet og indholdet og vurderer at det er fint som en kickstart, og jeg har tænkt mig at holde en diæt efter. Så længe man holder kalorie indtag under det forbrændte pr. dag kan man umuligt tage det hele på igen. Jeg skal tabe 20 kg mere, som jeg har taget på under sygdom.)
15 år14. august 2009 kl. 09:46
re: Nupo & energi til træning
Kunne du kun gå ture, eller kunne du godt træne lidt hårdere event. med et stykke frugt før, eller? Håber der er nogen der har erfaring, ellers må jeg jo være min egen forsøgskanin :D
15 år15. august 2009 kl. 09:04
Hej,
jeg har prøvet den barske Nupo og jeg trænede meget på det tidspunkt.

Jeg kunne helt sikkert godt mærke en forskel, dvs. jeg kørte hurtigere træt, løb langsommere... især til spinning kunne jeg mærke det - men det hjalp, hvis jeg "spiste" en shake en halv times tid inden træning og endnu en efter træning.

Det er også min opfattelse, at man skal sørge for at indtage næring i forbindelse med træningen, da kroppen ellers begynder at tære på muskler eller organer...

Jeg har selv været fristet af Nupo igen, men har valgt at knække koden "the hard way".

Held og lykke -
Susan
15 år15. august 2009 kl. 17:29
Jeg kan ikke påstå, at jeg har prøvet den helt barske - jeg bruger Nupo til morgenmad og/el. frokost og så sundt aftensmåltid, men alligevel kan jeg mærke på mine sædvanlige løberuter, at jeg er langsommere og et par gange har jeg ligefrem måttet gå.
Men jeg synes dog alligevel det er fint at prøve - man kan jo godt få plads til lidt frugt som mellemmåltider og alligevel opnå et ret pænt kalorieunderskud :o) Pøj pøj med "forsøget"!
15 år18. august 2009 kl. 14:22
Takker :D
Starter idag, skal nok melde tilbage. Tænkte det ville være et godt tidspunkt efter som jeg ikke har mange muskler at tabe pt. hehe, så når lidt af flæsket er røget af kan jeg begynde kalorietælleriet, selvom jeg ikke ser frem til det, og lidt hårdere motion :)

Mrs. Piggy forsøgskanin
15 år24. august 2009 kl. 14:58
Indtil videre har jeg haft fin energi, faktisk næsten mere, men jeg kan heller ikke træne så hårdt endnu. Tog LilleT's råd om at drikke lige før og tæt efter træning og det hjælper virkelig, tak!

Jeg taber mig ikke super hurtigt som nogle man hører om på den barske, men jeg er også ret stillesiddende. Derfor tvinger jeg virkelig migselv til motion. Bliver sjovere nu bedre form jeg bliver.

Har åbnet dagbog, så kan dem der gider se hvordan
Nupo forsøget går og holde mig i næsen!!!
15 år28. august 2009 kl. 08:46
Første uge check: minus 2 kg, og springfuld af enegi.
Fik trænet 4 dage 1-1½ time, gået 1t 1 dag, 2 dage helt fri.

Havde nogle dage hvor jeg var ved at dø efter rigtig mad, men så tyggede jeg 1 hel æske sukkerfri tyggegummi og drak te som en gal, og til min egen forbavselse holdt jeg det. Det er ret stort for mig at kunne have selvdisciplin. Håber jeg kan holde uge 2 også :D
15 år31. august 2009 kl. 09:18
Hej Rov

Hvor er det imponerende! Jeg synes det lyder helt vildt, at du har klaret den så længe udelukkende på Nupo! Godt gået. Mange hilsner :o)
15 år2. september 2009 kl. 07:43
Jeg er lidt "heldig" kan man sige, da jeg pt. går hjemme og bor alene,
så der er ikke mange fristelser i min dag, andet end i mit hovede :D
Min motivation er helt klart at se vægten gå ned, og at jeg har energi.

Har altid været skeptisk overfor Nupo o.lign. men så stod jeg pludselig med 25 kg overvægt og ingen erfaring med at være på kur. Så satte jeg mig ind i Nupo, har ikke fortrudt, har ingen bivirkninger haft, andet end en smule sult hist og her.

Har altid spist rimeligt sundt før, så må bare vende mig til at veje og tælle kalorier til jeg sikrer mig at min slutvægt er stabil. Det går nok, jeg er superglad.
15 år2. september 2009 kl. 10:17
Jeg har været 4 uger på NUPO flex nu - nogle dage kun 6 pulver NUPO, ander dage NUPO & lidt frugt eller et hovedmåltid med familien, og samtidig er jeg begyndt at løbetræne meget mere end tidliger. Jeg oplever, at jeg har fået betydelig mere energi, da jeg gik på NUPO end før....... hvilket selvfølgelig også var en "Dasende Sommerferie med Vin, Øl og Pomfrits i Solstolen " tid ;-)
15 år8. september 2009 kl. 20:25

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });