Mini Stepper hjemmetræning - giver det noget?

Du læser en tråd i debat > motion

Mini Stepper hjemmetræning - giver det noget?
Hej,
Jeg har en mini stepper og har brugt den mens jeg var gravid og vil gerne begynde at bruge den igen. Men jeg ved at jeg ikke kan holde mere ud en ca. 10 min - 1500 "trin" - får ondt i knæ - og tænker om det overhoved giver noget . Hvad siger I?

MVH Trine
15 år8. august 2009 kl. 22:33
re: Mini Stepper hjemmetræning - giver det noget?
Selvfølgelig gir det noget. Og hvis det er 10 mninutter du kan holde til er det 10 min du træner. Måske det bliver bedre med tiden. Men hvis du får ondt i knæene er det måske ikke den måde du skal træne på.
15 år9. august 2009 kl. 01:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });