Vedr motion med Wii
Du læser en tråd i debat > motionJK91
re: Vedr motion med Wii
det er egentlig et godt spørgsmål.
jeg er også begyndt at træne med wii - både tennis
og wii fitness. men er meget i tvivl om hvordan
jeg skal skrive motionen ind. for man må uden tvivl
få noget motion ved det, for jeg begynder i hvert fald
at svede en hel del (:
jeg er også begyndt at træne med wii - både tennis
og wii fitness. men er meget i tvivl om hvordan
jeg skal skrive motionen ind. for man må uden tvivl
få noget motion ved det, for jeg begynder i hvert fald
at svede en hel del (:
15 år24. juli 2009 kl. 10:38
lomm (slettet)
Jeg har ikke noget reelt svar paa spoergsmaalet, men naar jeg har lavet noget der ikke findes paa listen proever jeg at gaette mig lidt frem:
hvor haardt var det i forhold til andre ting? Hvis loeb er 7 og gang er 3-4saa skal det maaske ca ligge paa 4 eller 5?
Man kan jo ogsaa proeve at kombinere - der findes jo nogle generelle ting, fx gymnastik. Da man jo baade hopper og svinger med armen, kunne den maaske bruges sammen med tennis - fx 10 min tennis + 10 min gymnastik. Saa har man maaske et ca korrekt tal. Men det forbliver jo gaetvaerk!
Under alle omstaendigheder underdriver jeg altid - det er trods alt bedre at den viser for lidt motion end for meget (saa man ikke pludselig tror man kan tillade sig at spise en plade chokolade)
hvor haardt var det i forhold til andre ting? Hvis loeb er 7 og gang er 3-4saa skal det maaske ca ligge paa 4 eller 5?
Man kan jo ogsaa proeve at kombinere - der findes jo nogle generelle ting, fx gymnastik. Da man jo baade hopper og svinger med armen, kunne den maaske bruges sammen med tennis - fx 10 min tennis + 10 min gymnastik. Saa har man maaske et ca korrekt tal. Men det forbliver jo gaetvaerk!
Under alle omstaendigheder underdriver jeg altid - det er trods alt bedre at den viser for lidt motion end for meget (saa man ikke pludselig tror man kan tillade sig at spise en plade chokolade)
15 år24. juli 2009 kl. 14:26
vibeke (slettet)
i går skrev jeg det ind under gymnastik - for vidste det ikke helt. Men lyder fornuftigt som lomm skriver , at man kan dele det lidt op over evt 2 sportsgrene.
15 år24. juli 2009 kl. 16:28
Nillleper (slettet)
Jeg dyrker også Wii Fit . Jeg indtaster det som "low impact" aerobic. Det er vist også noget med 4-5
Det har passet indtil videre.
Det har passet indtil videre.
15 år28. juli 2009 kl. 16:39
bruger slettet
Hvis du har en pulsmåler - kan du se hvor mange kalorier du forbrænder pr. time - og så finde en aktivitet som svarer dertil.
Kh
Susan
Kh
Susan
15 år15. august 2009 kl. 17:31
Jeg spiller sommetider lidt tennis på wii - og står ikke stille (får sved på panden gg). Kan ikke holde til rigtig træning -så nøjes med Wii , men hvad ville i notere det "motion" under da det jo ikke er som rigtig tennis.
Mvh Vibeke