Et lille grin

Du læser en tråd i debat > motion

Et lille grin
Jeg er lige begyndt på at styrketræne lidt derhjemme, bare lidt øvelser på gulvet. I en privat weblog som nogen af mine venner har adgang til, skrev jeg:

- Styrketræning: Øvelser for mave og ryg. Klarede 4 gentagelser, men havde kun kræfter til et sæt øvelser.

Hvortil én kommenterede:

- Jeg tror du skal tage noget vægt af, så du kan klare 10-12 gentagelser.

Jeg var et halvt minut om at forstå, at hun troede jeg styrketrænede i et center, med en maskine. Jeg har sgu ikke noget vægt at tage af, ud over de ti kilo, jeg gerne vil tabe mig, men det kunne jo ikke være dem, hun mente. :-D

Jeg ved at det lynhurtigt bliver bedre, så jeg kan godt tillade at der grines lidt af at jeg er slap som en regnorm.
15 år22. juli 2009 kl. 22:47
re: Et lille grin
Haha det er da lidt sjovt :P

Jeg er sikker på at du snart kommer efter det og får kræfter til meget mere! Man skal jo starte et sted, ikke? :-)
15 år23. juli 2009 kl. 10:04
Hahaha - ja det er da underholdning. Men jeg er også sikker på at du nok skal komme efter det. Mine mavemuskler var også vattede, men efter et år med kur og træning (bla. karate) blev det meget bedre. Nu tror jeg godt nok det et gået lidt baglæns igen, men jeg kommer vel dertil igen. Jeg har det lidt svært med de der maveøvelser, hvor man ikke har noget modstand på benene og hvor man skal rulle HELT op at sidde. Og det er altid dem vi skal lave til karate.

Men men keep up the good work. Så skal du nok komme til at klare lidt flere gentagelser.
15 år28. juli 2009 kl. 12:29
Hehe kender det godt. Men det er dejligt at kunne mærke det går fremad, bare hold ved!
15 år29. juli 2009 kl. 12:27
Allerede her efter en uge kan jeg godt klare alle øvelserne med 8-12 gentagelser, og jeg har to gange taget to sæt. Jeg tror det handler om lige at prøve dem nogle gange og få fornemmelsen af hvordan det føles at tage fat. Jo - to af de øvelser fra den første gang var armbøjninger, den ene på knæene og den anden hvor man sænker sig ned fra et stolesæde. Det kan jeg stadig ikke, men jeg træner armene op ad en væg - det er stadig ret hårdt for mig. :-)
15 år2. august 2009 kl. 01:01
FLOT !

Og oohhhh hvor det virker bekendt med de arme. Jeg har totalt vatarm.
15 år3. august 2009 kl. 11:03
Hehe
15 år7. august 2009 kl. 10:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });