Flad mave?

Du læser en tråd i debat > motion

Flad mave?
Hej Alle sammen <3

hmm jeg søger en form for motion/øvelser som kan hjælpe med at få en flot flad mave.
kender i nogen gode ?
altså ikke en muskel mave, men en flad mave :)
kender i noget godt så skriv da ;)
15 år15. juli 2009 kl. 16:55
re: Flad mave?
Jeg har den bedste maveøvelse :) Glem alm. mavebøjninger, det er ikke nær så effektivt.

Man lægger sig på ryggen på gulvet, helst med en lille pude under ryggen og så løfter man benene helt op i luften og indover sig, og løfter røven og ryggen en smule, som hvis man skulle lave en baglæns koldbøtte. Men i stedet for at rulle bagover, så sænker man langsomt benene igen, næsten helt ned til gulvet og gentager så meget som man nu kan.

Mens man laver den, mærker man ikke så meget, men når man giver slip og lader benene komme ned på gulvet igen, så kan man virkelig mærke det i mavemusklerne, som om man har lavet 200 mavebøjninger. Selvom man måske kun har lavet 20 af dem her.

Virker super godt :-)
15 år15. juli 2009 kl. 18:06
Nice nok <3
1000 tak, tror jeg vil prøve :D håber det vil hjælpe :)
15 år15. juli 2009 kl. 21:36
nu ved jeg ikke hvordan din krop er skruet sammen...men for at få flot mave så kraver det jo mere end at lave mavebøjninger......tag eks manden som vil ha sixpack og tror at hvis han tager 100 hverdag så kommer det nok.....nej....det kræver en lav fedt% for at få sixpacks eller en veltrænet mave.....alle kan ha musklerne til en sixpacks, men hvad hjælper det hvis der er 20 kg udenpå......håber du forstår hvad jeg mener....altså mavebøjninger gør det ikke alene
13 år10. august 2011 kl. 23:10

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });